Asiakas ja asiakaskokemus digitaalisessa palvelussa (5 op)
Toteutuksen tunnus: YH00CI19-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.11.2021 - 10.12.2021
Ajoitus
30.03.2022 - 27.04.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
4 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Sosiaali- ja terveysalan koulutus (ylempi AMK), Sosiaali- ja terveyspalvelujen digiasiantuntija
- Täydentävä osaaminen, YAMK
Opettaja
- Tuija Rinkinen
- Taina Anttonen
Ryhmät
-
HLPRYTO21HTäydentävä osaaminen YAMK 2021-2022, Hyvinvointi, Lappeenranta
-
HLTIYTO21HTäydentävä osaaminen YAMK 2021-2022, Hyvinvointi, Lahti
-
HLTIYSTD21SSosiaali- ja terveyspalvelujen digiasiantuntija (YAMK) 21S Lahti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
• soveltaa uusinta tieto asiakasosallisuuden kehittämisessä
• analysoida kriittisesti asiakaskokemusta
• innovoida digitaalisia ratkaisuja palvelujen uudistamiseksi
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Verkkokampus
Opintojakson on tarkoitettu sosiaali- ja terveysalan ylempi AMK- koulutuksen opiskelijoille
Ajoitus ja läsnäolo
- ennakkotehtävä, julkaistaan helmikuussa 2022
- opetuspäivät 30.3. ja 27.4.2022
- harjoitustehtävä (tiimi)
- kehittämistehtävä (tiimi)
- ohjaus Zoomissa 6.4.2022, erillinen ajanvaraus (wiki)
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
- opiskelumateriaali julkaista opintojakson aikana
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
- ei valinnaista suoritustapaa
Oppimisympäristö
- Moodle ja Zoom
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op = 135 h
Sisältö
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- etsiä ja käyttää uusinta tieto ja käsitteitä asiakaskokemuksesta
- analysoida kriittisesti asiakaskokemusta
- innovoida digitaalisia ratkaisuja asiakaskokemuksen uudistamiseksi
Arviointimenetelmät
Osaamistavoitteet – ylempi AMK-arviointikehikko (EQF7)
- tiedollinen osaaminen ja tiedonhankinta
- kehittämis- ja inovaatio-osaaminen
Osaamistavoitteiden saavuttaminen osoitetaan suorittamalla kehittämistehtävä ja sen kirjallisella raportoinnilla.
Kehittämistehtäväraportin arviointikriteerit ovat
- tietoperusta ja asiantuntijuus
- uudistaminen, arviointi ja hyödynnettävyys
- viestintä uudistamisesta
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija osaa
- esittää perustelemattomasti ja suppeasti tietoa
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa puutteellisesti
- uudistamisen viestintä ei täytä tieteelliselle kirjoittamiselle asetettuja kriteereitä tai sisältää liikaa samankaltaisuutta (Turnit)
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa
- esittää riittävästi ajankohtaista tietoa
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa kuvailevasti
- viestiä uudistamisesta lähes asiatyylillä, joka täyttää tieteelliselle kirjoittamiselle asetetut kriteerit
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa
- esittää ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa johdonmukaisesti
- viestiä uudistamisesta pääasiallisesti asiatyylillä, joka täyttää tieteelliselle kirjoittamiselle asetetut kriteerit
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa
- esittää kriittisesti valittua, ajankohtaista ja yhdisteltyä tietoa asiantuntijamaisesti
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa hallitusti, analysoiden ja uudistaen
- viestiä uudistamisesta virheettömällä asiatyylillä, joka täyttää tieteelliselle kirjoittamiselle asetetut kriteerit