Siirry suoraan sisältöön

Asiakas ja asiakaskokemus digitaalisessa palvelussa (5 op)

Toteutuksen tunnus: YH00CI19-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.11.2021 - 10.12.2021

Ajoitus

30.03.2022 - 27.04.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

4 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Sosiaali- ja terveysalan koulutus (ylempi AMK), Sosiaali- ja terveyspalvelujen digiasiantuntija
  • Täydentävä osaaminen, YAMK

Opettaja

  • Tuija Rinkinen
  • Taina Anttonen

Ryhmät

  • HLPRYTO21H
    Täydentävä osaaminen YAMK 2021-2022, Hyvinvointi, Lappeenranta
  • HLTIYTO21H
    Täydentävä osaaminen YAMK 2021-2022, Hyvinvointi, Lahti
  • HLTIYSTD21S
    Sosiaali- ja terveyspalvelujen digiasiantuntija (YAMK) 21S Lahti

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
• soveltaa uusinta tieto asiakasosallisuuden kehittämisessä
• analysoida kriittisesti asiakaskokemusta
• innovoida digitaalisia ratkaisuja palvelujen uudistamiseksi

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Verkkokampus
Opintojakson on tarkoitettu sosiaali- ja terveysalan ylempi AMK- koulutuksen opiskelijoille

Ajoitus ja läsnäolo

- ennakkotehtävä, julkaistaan helmikuussa 2022
- opetuspäivät 30.3. ja 27.4.2022
- harjoitustehtävä (tiimi)
- kehittämistehtävä (tiimi)
- ohjaus Zoomissa 6.4.2022, erillinen ajanvaraus (wiki)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

- opiskelumateriaali julkaista opintojakson aikana

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

- ei valinnaista suoritustapaa

Oppimisympäristö

- Moodle ja Zoom

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op = 135 h

Sisältö

Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- etsiä ja käyttää uusinta tieto ja käsitteitä asiakaskokemuksesta
- analysoida kriittisesti asiakaskokemusta
- innovoida digitaalisia ratkaisuja asiakaskokemuksen uudistamiseksi

Arviointimenetelmät

Osaamistavoitteet – ylempi AMK-arviointikehikko (EQF7)
- tiedollinen osaaminen ja tiedonhankinta
- kehittämis- ja inovaatio-osaaminen

Osaamistavoitteiden saavuttaminen osoitetaan suorittamalla kehittämistehtävä ja sen kirjallisella raportoinnilla.
Kehittämistehtäväraportin arviointikriteerit ovat
- tietoperusta ja asiantuntijuus
- uudistaminen, arviointi ja hyödynnettävyys
- viestintä uudistamisesta

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija osaa
- esittää perustelemattomasti ja suppeasti tietoa
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa puutteellisesti
- uudistamisen viestintä ei täytä tieteelliselle kirjoittamiselle asetettuja kriteereitä tai sisältää liikaa samankaltaisuutta (Turnit)

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa
- esittää riittävästi ajankohtaista tietoa
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa kuvailevasti
- viestiä uudistamisesta lähes asiatyylillä, joka täyttää tieteelliselle kirjoittamiselle asetetut kriteerit

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa
- esittää ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa johdonmukaisesti
- viestiä uudistamisesta pääasiallisesti asiatyylillä, joka täyttää tieteelliselle kirjoittamiselle asetetut kriteerit

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa
- esittää kriittisesti valittua, ajankohtaista ja yhdisteltyä tietoa asiantuntijamaisesti
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa hallitusti, analysoiden ja uudistaen
- viestiä uudistamisesta virheettömällä asiatyylillä, joka täyttää tieteelliselle kirjoittamiselle asetetut kriteerit