Sosionomi (ylempi AMK), lapsi- ja perhepalveluiden kehittäminen 21S, Lahti: HLTIYLPK21S
Tunnus: YSOLAPE21SLTI
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2021-2022 | 2022-2023 |
Syksy
2021 |
Kevät
2022 |
Syksy
2022 |
1. / 2021 | 2. / 2021 | 3. / 2021 | 4. / 2022 | 5. / 2022 | 6. / 2022 | 1. / 2022 | 2. / 2022 | 3. / 2022 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
YSOLAPE21SLTI-1001 |
Ydinosaaminen
(Kaikki pakollisia) |
30 | ||||||||||||||
YSOLAPE21SLTI-1004 |
Lasten, nuorten ja perheiden hyvä arki
(Kaikki pakollisia) |
15 | ||||||||||||||
ST00BO31 | Lasten ja nuorten arjen ympäristöt ja instituutiot | 5 | 5 | 5 | 1.7 | 1.7 | 1.7 | |||||||||
ST00BO32 | Monitoimijainen osallisuus | 5 | 5 | 5 | 1.7 | 1.7 | 1.7 | |||||||||
ST00BO33 | Challenges for Child and Family Services | 5 | 5 | 5 | 1.7 | 1.7 | 1.7 | |||||||||
YSOLAPE21SLTI-1005 |
Kohti lapsi- ja perhelähtöistä toimintakulttuuria
(Kaikki pakollisia) |
15 | ||||||||||||||
ST00BO34 | Eriarvoisuuden tunnistaminen | 5 | 5 | 5 | 1.7 | 1.7 | 1.7 | |||||||||
ST00BO35 | Varhainen tukeminen | 5 | 5 | 5 | 1.7 | 1.7 | 1.7 | |||||||||
ST00BO36 | Integratiivisten toimintamallien kehittäminen | 5 | 5 | 5 | 1.7 | 1.7 | 1.7 | |||||||||
YSOLAPE21SLTI-1006 |
Täydentävä osaaminen
(Valitaan opintopisteitä: 30) |
30 | ||||||||||||||
LA00BN40 | Asiantuntijuutta syventävä osaaminen | 5 | ||||||||||||||
LA00BQ04 | Tutkimuksellinen kehittäminen | 5 | ||||||||||||||
ST00BR56 | Luovat ja toiminnalliset menetelmät | 5 | ||||||||||||||
YH00CI45 | Palvelumuotoilu I: Asiakaskokemuksen johtaminen | 5 | ||||||||||||||
YH00CJ97 | Palvelumuotoilu II: Asiakasymmärrys palveluiden muotoilussa | 5 | ||||||||||||||
YH00CK29 | Palvelumuotoilu III: Palvelumuotoiluprosessin johtaminen | 5 | ||||||||||||||
LA00BO19 | Strategioilla tulevaisuuteen | 5 | ||||||||||||||
LA00BO42 | Osaamisen johtaminen | 5 | ||||||||||||||
LA00BQ14 | Prosessi- ja projektijohtaminen | 5 | ||||||||||||||
YSOLAPE21SLTI-1003 |
Opinnäytetyö
(Kaikki pakollisia) |
30 | ||||||||||||||
YO00BU70 | Opinnäytetyön suunnittelu | 10 | 10 | 10 | 3.3 | 3.3 | 3.3 | |||||||||
YO00BU71 | Opinnäytetyön toteutus ja raportointi | 20 | 20 | 20 | 6.7 | 6.7 | 6.7 | |||||||||
Yhteensä | 90 | 35 | 25 | 10 | 25 | 25 | 3.4 | 3.4 | 3.4 | 8.4 | 8.4 | 8.4 | 8.37 | 8.37 | 8.37 |
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.
Suorituksen tarkentava tyyppi
Harjoittelu |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
Opinnäytetyöhön liittyvä opinto |
Opinnäytetyön suunnittelu |
Opinnäytetyön toteutus ja raportointi |
Suomi toisena kielenä |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
Työelämäyhteistyössä suoritettu opinto |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
Luokittelemattomat |
Lasten ja nuorten arjen ympäristöt ja instituutiot |
Monitoimijainen osallisuus |
Challenges for Child and Family Services |
Eriarvoisuuden tunnistaminen |
Varhainen tukeminen |
Integratiivisten toimintamallien kehittäminen |
Asiantuntijuutta syventävä osaaminen |
Tutkimuksellinen kehittäminen |
Luovat ja toiminnalliset menetelmät |
Palvelumuotoilu I: Asiakaskokemuksen johtaminen |
Palvelumuotoilu II: Asiakasymmärrys palveluiden muotoilussa |
Palvelumuotoilu III: Palvelumuotoiluprosessin johtaminen |
Strategioilla tulevaisuuteen |
Osaamisen johtaminen |
Prosessi- ja projektijohtaminen |