Digitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK, Liiketalouden ala)
Digitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK) 25S, verkko-opinnot
Ilmoittautumisaika
07.05.2025 - 31.08.2025
Ajoitus
02.09.2025 - 19.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Digitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK, Liiketalouden ala)
Opettaja
- Sami Lanu
Opetusryhmät
- Verkkoluento 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Verkkoluento 2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Verkkoluento 3 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
MLTIYDKMJ25SVDigitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK) 25SV Lahti
-
LLTIYDKMJ25SVDigitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK) 25SV Lahti
Pienryhmät
- Verkkoluento 1
- Verkkoluento 2
- Verkkoluento 3
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- analysoida eri palvelukanavia liiketoimintalähtöisesti
- suunnitella monikanavaisen asiakkuusstrategian asiakaskokemuksen parantamiseksi
- soveltaa muotoilun periaatteita asiakaslähtöisten monikanavaisten palvelupolkujen kehittämisessä
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Virtuaalinen kurssi
Moodle toimii kurssin pohjana
Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen
Verkkoluentoja 3 kpl
Itsenäistä opiskelua
Tehtäviä
Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan.
Palaute kurssin jälkeen.
Ajoitus ja läsnäolo
Verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle)
Kurssi alkaa ensimmäisestä verkkoluennosta 2.9. klo 17.00-20.00
Toinen luento 23.9. klo 17-20
Kolmas luento 18.11. klo 17-20
Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Kerrotaan kurssilla
Oppimisympäristö
Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 cr luennot
3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät
1 cr loppuanalyysityö
Sisältö
eri palvelukanavat
monikanavaiset asiakkuusstrategiat asiakaskokemuksen parantamiseksi
muotoilun periaatteet asiakaslähtöisten monikanavaisten palvelupolkujen kehittämisessä
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
YAMK kurssi. Vain YAMK-ohjelmissa opiskelevat voivat osallistua kurssille.
Arviointimenetelmät
Tehtävät hyväksytysti suoritettu
Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Ei täytä muodollisia vaatimuksia.
Ei vittauksia, ei lähteitä, ei analyysia
Käytetty sisällön tuottamiseen vain keinoälysovelluksia.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Viitataan lähteisiin ja luentoihin mutta lyhyesti ja pintapuolisesti
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Viitataan lähteisiin ja luentoihin mutta kevyesti. Analysointi, pohdinta, jatkojalostus kevyttä.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Viitataan lähteisiin ja luentoihin kattavasti, ristiin arvioiden ja hyvien käytänteiden mukaisesti.
Analysointi, pohdinta, jatkojalostus syvää ja perusteltua.