Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK, Liiketalouden ala)

Tutkinto:
Liiketalouden ylempi ammattikorkeakoulututkinto

Tutkintonimike:
Tradenomi (ylempi AMK)

Laajuus:
90 op

Digitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK) 25S, verkko-opinnot
Tunnus
(LLTIYDKMJ25SV)
Ilmoittautumisaika

07.05.2025 - 31.08.2025

Ajoitus

02.09.2025 - 19.12.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 40

Koulutus
  • Digitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK, Liiketalouden ala)
Opettaja
  • Sami Lanu
Opetusryhmät
  • Verkkoluento 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Verkkoluento 2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Verkkoluento 3 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • MLTIYDKMJ25SV
    Digitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK) 25SV Lahti
  • LLTIYDKMJ25SV
    Digitaalisen kokemuksen muotoilu ja johtaminen (ylempi AMK) 25SV Lahti
Pienryhmät
  • Verkkoluento 1
  • Verkkoluento 2
  • Verkkoluento 3

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- analysoida eri palvelukanavia liiketoimintalähtöisesti
- suunnitella monikanavaisen asiakkuusstrategian asiakaskokemuksen parantamiseksi
- soveltaa muotoilun periaatteita asiakaslähtöisten monikanavaisten palvelupolkujen kehittämisessä

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Virtuaalinen kurssi
Moodle toimii kurssin pohjana
Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen
Verkkoluentoja 3 kpl
Itsenäistä opiskelua
Tehtäviä
Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan.
Palaute kurssin jälkeen.

Ajoitus ja läsnäolo

Verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle)
Kurssi alkaa ensimmäisestä verkkoluennosta 2.9. klo 17.00-20.00
Toinen luento 23.9. klo 17-20
Kolmas luento 18.11. klo 17-20
Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Kerrotaan kurssilla

Oppimisympäristö

Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 cr luennot
3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät
1 cr loppuanalyysityö

Sisältö

eri palvelukanavat
monikanavaiset asiakkuusstrategiat asiakaskokemuksen parantamiseksi
muotoilun periaatteet asiakaslähtöisten monikanavaisten palvelupolkujen kehittämisessä

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

YAMK kurssi. Vain YAMK-ohjelmissa opiskelevat voivat osallistua kurssille.

Arviointimenetelmät

Tehtävät hyväksytysti suoritettu
Viimeinen isompi analyysityö arvioidaan 0-5 asteikolla.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Ei täytä muodollisia vaatimuksia.
Ei vittauksia, ei lähteitä, ei analyysia
Käytetty sisällön tuottamiseen vain keinoälysovelluksia.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Viitataan lähteisiin ja luentoihin mutta lyhyesti ja pintapuolisesti

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Viitataan lähteisiin ja luentoihin mutta kevyesti. Analysointi, pohdinta, jatkojalostus kevyttä.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Viitataan lähteisiin ja luentoihin kattavasti, ristiin arvioiden ja hyvien käytänteiden mukaisesti.
Analysointi, pohdinta, jatkojalostus syvää ja perusteltua.