Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin suunnittelu ja johtaminenLaajuus (5 op)

Tunnus: AL00DG49

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa:
- selittää markkinoinnin strategian vaikutuksen yrityksen menestykseen.
- tunnistaa ominaisuuksiltaan yrityksen strategiaa tukevat markkinointitaktiikat.
- analysoida yrityksen toimintaympäristöä ja luoda kohderyhmälähtöisen markkinointisuunnitelman.

Ajoitus

15.09.2025 - 12.12.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 60

Koulutus
  • Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
  • Lotta Toivonen
Opetusryhmät
  • Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • LLABTO25-26
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2025-2026, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
  • Verkkoluento

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa:
- selittää markkinoinnin strategian vaikutuksen yrityksen menestykseen.
- tunnistaa ominaisuuksiltaan yrityksen strategiaa tukevat markkinointitaktiikat.
- analysoida yrityksen toimintaympäristöä ja luoda kohderyhmälähtöisen markkinointisuunnitelman.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa markkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa (www.labtic.fi). Ilmoittaudut Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84 -toteutukselle ja valitset suoritettavat opintojaksot (20–35 opintopistettä) kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valitsemiesi opintojen mukaan.

Tällä opintojaksolla perehdyt markkinoinnin strategiseen suunnitteluun ja toteutat asiakkaalle markkinointisuunnitelman.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Arviointiasteikko

1-5

Ilmoittautumisaika

07.05.2025 - 31.08.2025

Ajoitus

15.09.2025 - 12.12.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 60

Koulutus
  • Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
  • Elina Kontola
  • Lotta Toivonen
  • Elina Kontola
Opetusryhmät
  • Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • LLABTO25-26
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2025-2026, Liiketoimintayksikkö
  • LLPRHOTRA24SV
    Hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutus 24SV Lappeenranta
Pienryhmät
  • Verkkoluento

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa:
- selittää markkinoinnin strategian vaikutuksen yrityksen menestykseen.
- tunnistaa ominaisuuksiltaan yrityksen strategiaa tukevat markkinointitaktiikat.
- analysoida yrityksen toimintaympäristöä ja luoda kohderyhmälähtöisen markkinointisuunnitelman.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojakson tiedot täydentyvät 14.6.2025 mennessä.

Sisältää 4 x 2h verkkotapaamista.

Arviointiasteikko

1-5