Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: AL00DG49-3002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

15.09.2025 - 12.12.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen, AMK

Opettaja

  • Lotta Toivonen
  • Elina Kontola

Opetusryhmät

  • Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLABTO25-26
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2025-2026, Liiketoimintayksikkö

Pienryhmät

  • Verkkoluento

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa:
- selittää markkinoinnin strategian vaikutuksen yrityksen menestykseen.
- tunnistaa ominaisuuksiltaan yrityksen strategiaa tukevat markkinointitaktiikat.
- analysoida yrityksen toimintaympäristöä ja luoda kohderyhmälähtöisen markkinointisuunnitelman.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa markkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa (www.labtic.fi). Ilmoittaudut Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84 -toteutukselle ja valitset suoritettavat opintojaksot (20–35 opintopistettä) kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valitsemiesi opintojen mukaan.

Tällä opintojaksolla perehdyt markkinoinnin strategiseen suunnitteluun ja toteutat asiakkaalle markkinointisuunnitelman.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Arviointiasteikko

1-5