Markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00DG49-3002
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
15.09.2025 - 12.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Lotta Toivonen
- Elina Kontola
Opetusryhmät
- Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLABTO25-26Täydentävä osaaminen (AMK) 2025-2026, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
- Verkkoluento
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa:
- selittää markkinoinnin strategian vaikutuksen yrityksen menestykseen.
- tunnistaa ominaisuuksiltaan yrityksen strategiaa tukevat markkinointitaktiikat.
- analysoida yrityksen toimintaympäristöä ja luoda kohderyhmälähtöisen markkinointisuunnitelman.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa markkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa (www.labtic.fi). Ilmoittaudut Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84 -toteutukselle ja valitset suoritettavat opintojaksot (20–35 opintopistettä) kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valitsemiesi opintojen mukaan.
Tällä opintojaksolla perehdyt markkinoinnin strategiseen suunnitteluun ja toteutat asiakkaalle markkinointisuunnitelman.
Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.
Arviointiasteikko
1-5