Asiakaslähtöinen terveydenhoitajatyöLaajuus (10 op)
Tunnus: AH00CA46
Laajuus
10 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään
Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 30.08.2024
Ajoitus
12.08.2024 - 10.11.2024
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
- Lappeenrannan kampus
- Verkkokampus, Lappeenranta
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Terveydenhoitajakoulutus
Opettaja
- Taru Simpura
- Tiina Simola
Opetusryhmät
- Simulaatio (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitukset (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Simulaatio R1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Simulaatio R2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Tentti 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
HLPRTH23SMTerveydenhoitajakoulutus 23SM Lappeenranta
Pienryhmät
- Simulaatio
- Verkkoluento
- Harjoitukset
- Simulaatio R1
- Simulaatio R2
- Tentti 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opinnot toteutetaan monimuoto-opintoina. Opintojakso sisältää opetusta verkossa ja kampuksella (mm. luennot, harjoitukset ja simulaatiot) sekä itsenäistä työtä (mm. tehtävät, oppimispäiväkirja ja Moodle-tentti).
Ajoitus ja läsnäolo
Osallistuminen luento-opetukseen on erittäin suotavaa, tarvittaessa korvaava tehtävä. Harjoitukset ja simulaatiot 100% läsnäolovelvollisia.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Haarala, Honkanen, Mellin & Tervaskanto-Mäentausta 2015. Terveydenhoitajan osaaminen. Edita
Muu kurssilla erikseen mainittava ja jaettava materiaali.
Työelämäyhteistyö
Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyötä julkisen, yksityisen ja /tai kolmannen sektorin edustajien kanssa.
Uusintamahdollisuudet
Uusintoja järjestetään tarvittaessa.
Oppimisympäristö
Lisätietoa oppimisympäristöistä opintojakson alkaessa, verkko-oppimisympäristönä Moodle.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson kokonaisuus on 10 op, mikä vastaa 270 h opiskelijan työtä.
Sisältö
- Terveydenhoitajatyön historia ja tausta
- Promotiivinen ja preventiivinen terveydenhoitajatyö eri toimintaympäristöissä
- Vastuullisuus, kestävyys, eettisyys ja näyttöön perustuva toiminta terveydenhoitajan työssä
- Asiakaslähtöiset ja osallistavat toimintamallit sekä työmenetelmät
- Toiminta monialaisessa yhteistyöverkostossa ja yhdyspintatyöskentely
- Viestintä terveydenhoitajan työssä
Arviointimenetelmät
Opintojakson tehtävät ja oppimispäiväkirja: hyväksytty/ hylätty
Tentti: Hylätty/ 1 - 5
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Hylätty arvosana annetaan silloin, kun opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson osaamistavoitteita tai ei ole pystynyt osoittamaan osaamistaan (tehtävät ja tentti).
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on niukkaa. Oppimistehtävissä ja tentissä on puutteita ja eri lähteiden käyttäminen ja perusteet ovat vähäisiä.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on hyvää. Oppimistehtävissä ja tentissä on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä. Asioiden ja käsitteiden hallinta on sujuvaa ja johdonmukaista.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on erinomaista. Oppimistehtävissä ja tentissä on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä monipuolisesti. Osaamisessa näkyy sujuvuuden ja johdonmukaisuuden lisäksi myös kriittisyys ja innovatiivisuus.
Ilmoittautumisaika
20.11.2023 - 05.01.2024
Ajoitus
08.01.2024 - 14.04.2024
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Terveydenhoitajakoulutus
Opettaja
- Taru Simpura
- Tiina Simola
Opetusryhmät
- Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitukset (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Simulaatio R1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Simulaatio R2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Tentti (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
HLPRTH23KTerveydenhoitajakoulutus 23K Lappeenranta
Pienryhmät
- Luennot
- Harjoitukset
- Simulaatio R1
- Simulaatio R2
- Tentti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opinnot toteutetaan monimuoto-opintoina. Opintojakso sisältää lähiopetusta, kuten luennot, harjoitukset ja simulaatiot sekä itsenäistä työtä kuten tehtävät, oppimispäiväkirja ja Moodle-tentti.
Ajoitus ja läsnäolo
Osallistuminen lähiopetukseen on erittäin suotavaa, tarvittaessa korvaava tehtävä.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Haarala, Honkanen, Mellin & Tervaskanto-Mäentausta 2015. Terveydenhoitajan osaaminen. Edita
Muu kurssilla erikseen mainittava ja jaettava materiaali.
Työelämäyhteistyö
Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyötä julkisen, yksityisen ja /tai kolmannen sektorin edustajien kanssa.
Uusintamahdollisuudet
Uusintoja järjestetään tarvittaessa.
Oppimisympäristö
Lisätietoa oppimisympäristöistä opintojakson alkaessa, verkko-oppimisympäristönä Moodle.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson kokonaisuus on 10 op, mikä vastaa 270 h opiskelijan työtä.
Sisältö
- Terveydenhoitajatyön historia ja tausta
- Promotiivinen ja preventiivinen terveydenhoitajatyö eri toimintaympäristöissä
- Vastuullisuus, kestävyys, eettisyys ja näyttöön perustuva toiminta terveydenhoitajan työssä
- Asiakaslähtöiset ja osallistavat toimintamallit sekä työmenetelmät
- Toiminta monialaisessa yhteistyöverkostossa ja yhdyspintatyöskentely
- Viestintä terveydenhoitajan työssä
Arviointimenetelmät
Opintojakson tehtävät ja oppimispäiväkirja: hyväksytty/ hylätty
Tentti: Hylätty/ 1 - 5
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Hylätty arvosana annetaan silloin, kun opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson osaamistavoitteita tai ei ole pystynyt osoittamaan osaamistaan (tehtävät ja tentti).
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on niukkaa. Oppimistehtävissä ja tentissä on puutteita ja eri lähteiden käyttäminen ja perusteet ovat vähäisiä.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on hyvää. Oppimistehtävissä ja tentissä on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä. Asioiden ja käsitteiden hallinta on sujuvaa ja johdonmukaista.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on erinomaista. Oppimistehtävissä ja tentissä on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä monipuolisesti. Osaamisessa näkyy sujuvuuden ja johdonmukaisuuden lisäksi myös kriittisyys ja innovatiivisuus.
Ilmoittautumisaika
15.05.2023 - 01.09.2023
Ajoitus
14.08.2023 - 05.11.2023
Opintopistemäärä
10 op
Virtuaaliosuus
10 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Terveydenhoitajakoulutus
Opettaja
- Ulla Heimonen
- Heidi Väisänen
- Teija Maukonen
Opetusryhmät
- Info verkossa (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitukset verkossa (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
HLPRTH22SMTerveydenhoitajakoulutus 22SM Lappeenranta
Pienryhmät
- Info verkossa
- Verkkoluento
- Harjoitukset verkossa
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Verkkoluennot, verkossa tapahtuvat harjoitukset sekä itsenäiset- ja ryhmätehtävät ja reflektoiva portfolio.
Ajoitus ja läsnäolo
100% läsnäolo verkkoharjoitustunneilla tarvittaessa korvaava tehtävä.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Haarala, Honkanen, Mellin & Tervaskanto-Mäentausta 2015. Terveydenhoitajan osaaminen. Edita
Muu kurssilla erikseen mainittava ja jaettava materiaali.
Työelämäyhteistyö
Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyötä julkisen, yksityisen ja /tai kolmannen sektorin edustajien kanssa.
Uusintamahdollisuudet
Uusinnasta keskustellaan tarvittaessa opettajien kanssa.
Oppimisympäristö
Lisätietoa oppimisympäristöistä opintojakson alkaessa, verkko-oppimisympäristönä Moodle.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson kokonaisuus on 10 op, mikä vastaa 270 h opiskelijan työtä.
Sisältö
- Terveydenhoitajatyön historia ja tausta
- Promotiivinen ja preventiivinen terveydenhoitajatyö eri toimintaympäristöissä
- Vastuullisuus, kestävyys, eettisyys ja näyttöön perustuva toiminta terveydenhoitajan työssä
- Asiakaslähtöiset ja osallistavat toimintamallit sekä työmenetelmät
- Toiminta monialaisessa yhteistyöverkostossa ja yhdyspintatyöskentely
- Viestintä terveydenhoitajan työssä
Arviointimenetelmät
Reflektoiva portfolio: hylätty/täydennettävä/ 1-5 (potfolioon erilliset arviointikriteerit Moodlessa)
Opintojakson tehtävät: hylätty/täydennettävä/ hyväksytty
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Hylätty arvosana annetaan silloin, kun opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson osaamistavoitteita tai ei ole pystynyt osoittamaan osaamistaan.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on niukkaa. Portfoliossa on puutteita ja eri lähteiden käyttäminen ja perusteet ovat vähäisiä. Oma pohdinta puuttuu tai on vähäistä.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on hyvää. Portfoliossa on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä. Asioiden ja käsitteiden hallinta on sujuvaa ja johdonmukaista. Omaa pohdintaa on riittävästi.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on erinomaista. Portfoliossa on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä monipuolisesti. Osaamisessa näkyy sujuvuuden ja johdonmukaisuuden lisäksi myös kriittisyys ja innovatiivisuus. Omaa pohdintaa on monipuolisesti.
Ilmoittautumisaika
21.11.2022 - 08.01.2023
Ajoitus
27.02.2023 - 28.05.2023
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
- Terveydenhoitajakoulutus
Opettaja
- Sanna Imeläinen
- Teija Maukonen
Opetusryhmät
- Harjoitukset (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
HLPRTH22KTerveydenhoitajakoulutus 22K Lappeenranta
Pienryhmät
- Harjoitukset
- Luennot
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opinnot toteutetaan monimuoto-opintoina. Opintojakso sisältää lähiopetusta, kuten luennot, harjoitukset ja simulaatiot sekä itsenäistä työtä kuten tehtävät, oppimispäiväkirja ja Moodle-tentti.
Ajoitus ja läsnäolo
Osallistuminen lähiopetukseen on erittäin suotavaa, tarvittaessa korvaava tehtävä.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Haarala, Honkanen, Mellin & Tervaskanto-Mäentausta 2015. Terveydenhoitajan osaaminen. Edita
Muu kurssilla erikseen mainittava ja jaettava materiaali.
Työelämäyhteistyö
Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyötä julkisen, yksityisen ja /tai kolmannen sektorin edustajien kanssa.
Uusintamahdollisuudet
Uusinnasta keskustellaan tarvittaessa opettajien kanssa.
Oppimisympäristö
Lisätietoa oppimisympäristöistä opintojakson alkaessa, verkko-oppimisympäristönä Moodle.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson kokonaisuus on 10 op, mikä vastaa 270 h opiskelijan työtä.
Sisältö
- Terveydenhoitajatyön historia ja tausta
- Promotiivinen ja preventiivinen terveydenhoitajatyö eri toimintaympäristöissä
- Vastuullisuus, kestävyys, eettisyys ja näyttöön perustuva toiminta terveydenhoitajan työssä
- Asiakaslähtöiset ja osallistavat toimintamallit sekä työmenetelmät
- Toiminta monialaisessa yhteistyöverkostossa ja yhdyspintatyöskentely
- Viestintä terveydenhoitajan työssä
Arviointimenetelmät
Opintojakson tehtävät ja oppimispäiväkirja: hyväksytty/ hylätty
Tentti: Hylätty/ 1 - 5
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Hylätty arvosana annetaan silloin, kun opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson osaamistavoitteita tai ei ole pystynyt osoittamaan osaamistaan (tehtävät ja tentti).
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on niukkaa. Oppimistehtävissä ja tentissä on puutteita ja eri lähteiden käyttäminen ja perusteet ovat vähäisiä.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on hyvää. Oppimistehtävissä ja tentissä on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä. Asioiden ja käsitteiden hallinta on sujuvaa ja johdonmukaista.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on erinomaista. Oppimistehtävissä ja tentissä on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä monipuolisesti. Osaamisessa näkyy sujuvuuden ja johdonmukaisuuden lisäksi myös kriittisyys ja innovatiivisuus.
Ilmoittautumisaika
21.11.2022 - 08.01.2023
Ajoitus
09.01.2023 - 26.02.2023
Opintopistemäärä
10 op
Virtuaaliosuus
10 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus, Lappeenranta
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Terveydenhoitajakoulutus
Opettaja
- Mia Blomqvist
- Heidi Väisänen
Opetusryhmät
- Info (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitukset verkossa (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Verkkotentti (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
HLPRTH21SMTerveydenhoitajakoulutus 21SM Lappeenranta
Pienryhmät
- Info
- Verkkoluento
- Harjoitukset verkossa
- Verkkotentti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Verkkoluennot, harjoitustehtävät, reflektoiva portfolio, tentti.
Ajoitus ja läsnäolo
100% läsnäolo harjoitustunneilla/simulaatioissa. Harjoitukset ja simulaatiot toteutuvat verkossa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Haarala, Honkanen, Mellin & Tervaskanto-Mäentausta 2015. Terveydenhoitajan osaaminen. Edita
Muu kurssilla erikseen mainittava ja jaettava materiaali.
Työelämäyhteistyö
Harjoitustehtävät opiskelijoiden kesken sekä työelämäläheisesti yhteistyössä julkisen, yksityisen ja kolmannen sektorin edustajien
kanssa.
Uusintamahdollisuudet
Tentin arvosanaa voi korottaa kerran ja hylätyn tentin voi uusia kaksi kertaa.
Oppimisympäristö
Luennot, Moodle
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
10op = 270h
Sisältö
- Terveydenhoitajatyön asiakaslähtöiset toimintamallit ja työmenetelmät
- Asiakaslähtöinen motivoiva ohjausta ja hyvinvointivalmennus
- Näyttöön perustuva toiminta monialaisessa yhteistyöverkostossa
- Promotiivinen ja preventiivinen terveydenhoitajatyö eri toimintaympäristöissä
- Asiakaslähtöiset osallistavat ja toiminnalliset menetelmät sekä eri viestintäkanavat
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija pystyy nimeämään terveyden edistämisen asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä.
Opiskelija osaa niukasti soveltaa osallistavia ja toiminnallisia terveydenhoitajatyön menetelmiä yksilö- ja yhteisötasoisesti.
Opiskelija osaa harvoin perustella valitsemiaan työmenetelmiä ja toimintamalleja eikä osaa hyödyntää eri viestintäkanavia ja teknologiaa.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija pystyy osittain arvioimaan terveyden edistämisen asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä.
Opiskelija osaa pääosin soveltaa osallistavia ja toiminnallisia terveydenhoitajatyön menetelmiä yksilö- ja yhteisötasoisesti.
Opiskelija osaa jossain määrin perustella valitsemiaan työmenetelmiä ja toimintamalleja sekä jossain määrin hyödyntää eri viestintäkanavia ja teknologiaa.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa arvioida terveyden edistämisen asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä.
Opiskelija osaa asiakaslähtöisesti soveltaa osallistavia ja toiminnallisia terveydenhoitajatyön menetelmiä yksilö- ja yhteisötasoisesti.
Opiskelija osaa perustella valitsemiaan työmenetelmiä ja toimintamalleja sekä hyödyntää eri viestintäkanavia ja teknologiaa.
Ilmoittautumisaika
01.07.2022 - 04.09.2022
Ajoitus
26.09.2022 - 18.12.2022
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Terveydenhoitajakoulutus
Opettaja
- Paula Vahla
- Taru Simpura
Opetusryhmät
- Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitus R 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitus R 2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Info (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitukset (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Tentti (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
HLPRTH21KTerveydenhoitajakoulutus 21K Lappeenranta
Pienryhmät
- Luennot
- Harjoitus R 1
- Harjoitus R 2
- Info
- Harjoitukset
- Tentti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään
Arviointiasteikko
1-5