Siirry suoraan sisältöön

Asiantuntijuuden brändäys (3 op)

Toteutuksen tunnus: AL00CD60-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.11.2021 - 09.01.2022

Ajoitus

10.01.2022 - 28.02.2022

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

34 % Lähiopetus, 66 % Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

15 - 35

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus
  • Kieliopinnot LAB

Opettaja

  • Heli Kamaja

Opetusryhmät

  • Tunnit (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLTILII21SH1
    Liiketalouden koulutus 21S 1 Lahti

Pienryhmät

  • Tunnit

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- hahmottaa asiantuntijuuden brändäyksen ja henkilöbrändäyksen ilmiönä.
- käyttää asiantuntijuuden brändäyksessä käytettäviä työvälineitä ja keinoja.
- rakentaa ja sanoittaa omaa henkilöbrändiään.
- soveltaa sosiaalista mediaa henkilöbrändin rakentamisessa.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

TÄMÄ JA TOTEUTUS AL00CD60-3006 OVAT VAIHTOEHTOJA:
Opiskelija voi valita sen, joka hänen aikatauluunsa parhaiten sopii:
tämä toteutus 10.1. 28.2.
toteutus AL00CD60-3006 7.3. - 24.4.


TÄMÄ JA TOTEUTUS AL00CD60-3006 ON TARKOITETTU RYHMILLE LTILII20SH1 ja LTILII20SH2

Opintojaksolla tutustutaan henkilöbrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa henkilöbrändiään mm. markkinoivan cv:n ja videoesittelyn avulla.

Ajoitus ja läsnäolo

10.1. - 28.2.2021
Tehtävien palautuspäivät noin kahden viikon välein.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodlessa oleva materiaali, ajankohtainen digitaalinen materiaali.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

VASTAAVA TOTEUTUS SAMOILLE RYHMILLE ON AL00CD60-3006, AJANKOHTA 7.3. - 24.4.

Oppimisympäristö

Moodle-ympäristö, muut virtuaaliympäristöt.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin varattava aikaa joka viikko.

Sisältö

Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Digitaalinen työvälineosaaminen (7 op) pääosin suoritettu.

Arviointimenetelmät

Henkilökohtaiset oppimistehtävät, seurantatehtävä parityönä. Vertaispalaute ja itsearviointi.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei saavuta tason 1 kriteereitä.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja sekä osaa analysoida henkilöbrändiä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen