Asiantuntijuuden brändäys (3 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CD60-3005
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.11.2021 - 09.01.2022
Ajoitus
10.01.2022 - 28.02.2022
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
34 % Lähiopetus, 66 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
15 - 35
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Kieliopinnot LAB
Opettaja
- Heli Kamaja
Opetusryhmät
- Tunnit (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLTILII21SH1Liiketalouden koulutus 21S 1 Lahti
Pienryhmät
- Tunnit
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa asiantuntijuuden brändäyksen ja henkilöbrändäyksen ilmiönä.
- käyttää asiantuntijuuden brändäyksessä käytettäviä työvälineitä ja keinoja.
- rakentaa ja sanoittaa omaa henkilöbrändiään.
- soveltaa sosiaalista mediaa henkilöbrändin rakentamisessa.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
TÄMÄ JA TOTEUTUS AL00CD60-3006 OVAT VAIHTOEHTOJA:
Opiskelija voi valita sen, joka hänen aikatauluunsa parhaiten sopii:
tämä toteutus 10.1. 28.2.
toteutus AL00CD60-3006 7.3. - 24.4.
TÄMÄ JA TOTEUTUS AL00CD60-3006 ON TARKOITETTU RYHMILLE LTILII20SH1 ja LTILII20SH2
Opintojaksolla tutustutaan henkilöbrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa henkilöbrändiään mm. markkinoivan cv:n ja videoesittelyn avulla.
Ajoitus ja läsnäolo
10.1. - 28.2.2021
Tehtävien palautuspäivät noin kahden viikon välein.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodlessa oleva materiaali, ajankohtainen digitaalinen materiaali.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
VASTAAVA TOTEUTUS SAMOILLE RYHMILLE ON AL00CD60-3006, AJANKOHTA 7.3. - 24.4.
Oppimisympäristö
Moodle-ympäristö, muut virtuaaliympäristöt.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin varattava aikaa joka viikko.
Sisältö
Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Digitaalinen työvälineosaaminen (7 op) pääosin suoritettu.
Arviointimenetelmät
Henkilökohtaiset oppimistehtävät, seurantatehtävä parityönä. Vertaispalaute ja itsearviointi.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei saavuta tason 1 kriteereitä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja sekä osaa analysoida henkilöbrändiä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen