Digimarkkinointitoimisto LabticLaajuus (0 op)
Tunnus: AL00CU84
Laajuus
0 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
• tunnistaa omaa osaamista ja kehittää itseohjautuvasti asiantuntijuuttaan.
• hyödyntää tiimioppimisen menetelmiä.
• soveltaa asiakaspalvelu-, neuvottelu- ja myyntitaitoja asiakaskohtaamisissa.
• hallita asiakasprojekteja osana tiimiä
• tunnistaa kehittämismahdollisuuksia osana työyhteisöä
Ilmoittautumisaika
20.11.2024 - 03.01.2025
Ajoitus
14.01.2025 - 29.04.2025
Opintopistemäärä
0 op
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 30
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Jan-Erik Sandelin
- Petteri Markkanen
- Lotta Toivonen
- Markus Hämynen
- Joanna Vihtonen
Opetusryhmät
- Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Sisällöntuotanto (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Projektityöskentely (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLABTO24-25Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
- Luennot
- Sisällöntuotanto
- Projektityöskentely
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
• tunnistaa omaa osaamista ja kehittää itseohjautuvasti asiantuntijuuttaan.
• hyödyntää tiimioppimisen menetelmiä.
• soveltaa asiakaspalvelu-, neuvottelu- ja myyntitaitoja asiakaskohtaamisissa.
• hallita asiakasprojekteja osana tiimiä
• tunnistaa kehittämismahdollisuuksia osana työyhteisöä
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Haluaisitko oppia markkinointia käytännönläheisesti mukavassa porukassa ja kehittyä samalla markkinoinnin ammattilaiseksi?
Labtic on LAB-ammattikorkeakoulun opiskelijoiden digimarkkinointitoimisto, tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden oppia monipuolisesti markkinointia tekemällä oikeita asiakasprojekteja. Markkinoinnin täydentävä tarjonta järjestetään Labticissa, eli se on tarkoitettu opiskelijoille, jotka haluavat suuntautua opinnoissaan markkinointiin.
Opinnoissasi syvennyt valitsemiesi aihepiirien teoriaan ja hankit samalla käytännön kokemusta! Voit olla varma, että saat arvokasta kokemusta ja oppia, joka todella merkitsee. Kaikki tämä tapahtuu Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa modernissa ja inspiroivassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Voit tutustua toimintaamme osoitteessa www.labtic.fi ja nähdä, mitä olemme saaneet aikaiseksi.
Oletko valmis aloittamaan matkasi digimarkkinoinnin huipulle? Ilmoittaudu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja valitse opintojaksojesi suunta kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valintojesi perusteella. Löydät yksittäisten opintojaksojen osaamistavoitteet: www.labtic.fi/opintojaksot. Tule mukaan ja rakenna loistava tulevaisuus markkinoinnin parissa!
Asiantuntijana Digimarkkinointitoimistossa 5op. sisältyy opintoihin Labtic digimarkkinointitoimistossa.
Lisäksi voit valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
Näiden lisäksi voit suorittaa Labticissa myös muita sinua kiinnostavia projekteja.
Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.
Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä tiedon soveltamisessa ja asiakkaille tehtävien toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.
Ajoitus ja läsnäolo
Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali.
Työelämäyhteistyö
Oppiminen perustuu oikeille asiakkaille toteutettaviin projekteihin ja vaatii siksi opiskelijalta sitoumusta salassapitoon ja töiden oikeuksien luovutukseen asiakkaalle.
Oppimisympäristö
Opintojakso toteutetaan Lahden kampuksella sijaitsevassa Labtic digimarkkinointitoimistossa (M19_A140).
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin
27 työtuntia.
Sisältö
Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.
Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin.
Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
- Markkinoinnin peruskurssi käytynä (vähintään arvosana 3) tai haku motivaatiokirjeellä
- Kasvuhakkerointi opintojakson edeltävyys: Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen 10 op
Arviointimenetelmät
Arviointi perustuu opiskelijan a) tieto- ja tiedonhakutaitoihin, b) käytännön taitoihin sekä c) vastuullisuus- ja ryhmätyötaitoihin / johtamistaitoihin.
Arviointi koostuu valmentavan opettajan, vertaisten sekä asiakkaan antamista arvioinneista sekä opiskelijan tekemästä itsearvioinnista.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeisimmät osa-alueet ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. Opiskelija toimii osana tiimiä.
Löydät yksittäisten opintojaksojen osaamistavoitteet: www.labtic.fi/opintojaksot.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa valita yritykselle soveltuvat keinot sekä toteuttaa ne käytännössä.Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä.
Löydät yksittäisten opintojaksojen osaamistavoitteet: www.labtic.fi/opintojaksot.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa kriittisesti arvioida niiden soveltuvuutta yrityksen näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen toimintaa soveltuvilla menetelmillä käytännössä. Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä ja tukee muiden oppimista.
Löydät yksittäisten opintojaksojen osaamistavoitteet: www.labtic.fi/opintojaksot.
Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 30.08.2024
Ajoitus
09.09.2024 - 13.12.2024
Opintopistemäärä
0 op
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 30
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Jan-Erik Sandelin
- Petteri Markkanen
- Lotta Toivonen
- Markus Hämynen
- Joanna Vihtonen
Opetusryhmät
- Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Sisällöntuotanto (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Projektityöskentely (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLABTO24-25Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
- Luennot
- Sisällöntuotanto
- Projektityöskentely
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
• tunnistaa omaa osaamista ja kehittää itseohjautuvasti asiantuntijuuttaan.
• hyödyntää tiimioppimisen menetelmiä.
• soveltaa asiakaspalvelu-, neuvottelu- ja myyntitaitoja asiakaskohtaamisissa.
• hallita asiakasprojekteja osana tiimiä
• tunnistaa kehittämismahdollisuuksia osana työyhteisöä
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Haluaisitko oppia markkinointia käytännönläheisesti mukavassa porukassa ja kehittyä samalla markkinoinnin ammattilaiseksi?
Labtic on LAB-ammattikorkeakoulun opiskelijoiden digimarkkinointitoimisto, joka tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden oppia monipuolisesti markkinointia tekemällä oikeita asiakasprojekteja. Opinnoissasi syvennyt valitsemiesi aihepiirien teoriaan ja hankit samalla käytännön kokemusta! Voit olla varma, että saat arvokasta kokemusta ja oppia, joka todella merkitsee.
Kaikki tämä tapahtuu Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa modernissa ja inspiroivassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Voit tutustua toimintaamme osoitteessa www.labtic.fi ja nähdä, mitä olemme saaneet aikaan.
Oletko valmis aloittamaan matkasi digimarkkinoinnin huipulle? Ilmoittaudu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja valitse opintojaksojesi suunta kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valintojesi perusteella. Tule mukaan ja rakenna loistava tulevaisuus markkinoinnin parissa!
Asiantuntijana Digimarkkinointitoimistossa 5op. sisältyy opintoihin Labtic digimarkkinointitoimistossa.
Lisäksi voit valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
• Asiakaskokemuksen kehittäminen AL00CI72-3006
• Asiakassuhteen johtaminen ja markkinoinnin automaatio AL00CI73-3004
Näiden lisäksi voit suorittaa Labticissa myös muita sinua kiinnostavia projekteja.
Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.
Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä tiedon soveltamisessa ja asiakkaille tehtävien toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.
Ajoitus ja läsnäolo
Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali.
Työelämäyhteistyö
Oppiminen perustuu oikeille asiakkaille toteutettaviin projekteihin ja vaatii siksi opiskelijalta sitoumusta salassapitoon ja töiden oikeuksien luovutukseen asiakkaalle.
Oppimisympäristö
Opintojakso toteutetaan Lahden kampuksella sijaitsevassa Labtic digimarkkinointitoimistossa (M19_A140).
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin
27 työtuntia.
Sisältö
Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.
Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin.
Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
• Asiakaskokemuksen kehittäminen AL00CI72-3006
• Asiakassuhteen johtaminen ja markkinoinnin automaatio AL00CI73-3004
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
- Markkinoinnin peruskurssi käytynä (vähintään arvosana 3) tai haku motivaatiokirjeellä
- Kasvuhakkerointi opintojakson edeltävyys: Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen 10 op
Arviointimenetelmät
Arviointi perustuu opiskelijan a) tieto- ja tiedonhakutaitoihin, b) käytännön taitoihin sekä c) vastuullisuus- ja ryhmätyötaitoihin / johtamistaitoihin.
Arviointi koostuu valmentavan opettajan, vertaisten sekä asiakkaan antamista arvioinneista sekä opiskelijan tekemästä itsearvioinnista.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeisimmät osa-alueet ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. Opiskelija toimii osana tiimiä.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa valita yritykselle soveltuvat keinot sekä toteuttaa ne käytännössä.Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa kriittisesti arvioida niiden soveltuvuutta yrityksen näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen toimintaa soveltuvilla menetelmillä käytännössä. Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä ja tukee muiden oppimista.
Ilmoittautumisaika
20.11.2023 - 05.01.2024
Ajoitus
08.01.2024 - 08.05.2024
Opintopistemäärä
0 op
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 30
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Jan-Erik Sandelin
- Petteri Markkanen
- Lotta Toivonen
- Joanna Vihtonen
Opetusryhmät
- Treenit (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Projektityö (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLTILII22KLiiketalouden koulutus 22K Lahti
-
LLTILII20SH1Liiketalouden koulutus 20S 1 Lahti
-
LLTILII20SH2Liiketalouden koulutus 20S 2 Lahti
-
LLTIIT22STietojenkäsittelyn koulutus 22S Lahti
-
LLTILII22SH2Liiketalouden koulutus 22S 2 Lahti
-
LLTILII22SH1Liiketalouden koulutus 22S 1 Lahti
-
LLTIMATLI22SMatkailu- ja tapahtumaliiketoiminnan koulutus 22S Lahti
-
LLTILII21SH2Liiketalouden koulutus 21S 2 Lahti
-
LLTILII21SH1Liiketalouden koulutus 21S 1 Lahti
-
LLTIMATLI21SMatkailu- ja tapahtumaliiketoiminnan koulutus 21S Lahti
-
LLTIMATLI20SMatkailu- ja tapahtumaliiketoiminnan koulutus 20S Lahti
-
LLTIIT21STietojenkäsittelyn koulutus 21S Lahti
-
LLTILII23KLiiketalouden koulutus 23K Lahti
-
LLABTO23-24Täydentävä osaaminen (AMK) 2023-2024, Liiketoimintayksikkö
-
LLTILII21KLiiketalouden koulutus 21K Lahti
-
LLTIIT20STietojenkäsittelyn koulutus 20S Lahti
Pienryhmät
- Treenit
- Projektityö
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
• tunnistaa omaa osaamista ja kehittää itseohjautuvasti asiantuntijuuttaan.
• hyödyntää tiimioppimisen menetelmiä.
• soveltaa asiakaspalvelu-, neuvottelu- ja myyntitaitoja asiakaskohtaamisissa.
• hallita asiakasprojekteja osana tiimiä
• tunnistaa kehittämismahdollisuuksia osana työyhteisöä
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Haluaisitko oppia markkinointia käytännönläheisesti mukavassa porukassa ja kehittyä samalla markkinoinnin ammattilaiseksi?
Labtic on LAB-ammattikorkeakoulun opiskelijoiden digimarkkinointitoimisto, joka tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden oppia monipuolisesti markkinointia tekemällä oikeita asiakasprojekteja. Opinnoissasi syvennyt valitsemiesi aihepiirien teoriaan ja hankit samalla käytännön kokemusta! Voit olla varma, että saat arvokasta kokemusta ja oppia, joka todella merkitsee.
Kaikki tämä tapahtuu Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa modernissa ja inspiroivassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Voit tutustua toimintaamme osoitteessa www.labtic.fi ja nähdä, mitä olemme saaneet aikaan.
Oletko valmis aloittamaan matkasi digimarkkinoinnin huipulle? Ilmoittaudu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja valitse opintojaksojesi suunta kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valintojesi perusteella. Tule mukaan ja rakenna loistava tulevaisuus markkinoinnin parissa!
Asiantuntijana Digimarkkinointitoimistossa 5op. sisältyy opintoihin Labtic digimarkkinointitoimistossa.
Lisäksi voit valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
Näiden lisäksi voit suorittaa Labticissa myös muita sinua kiinnostavia projekteja.
Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.
Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä tiedon soveltamisessa ja asiakkaille tehtävien toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.
Ajoitus ja läsnäolo
Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali.
Työelämäyhteistyö
Oppiminen perustuu oikeille asiakkaille toteutettaviin projekteihin ja vaatii siksi opiskelijalta sitoumusta salassapitoon ja töiden oikeuksien luovutukseen asiakkaalle.
Oppimisympäristö
Opintojakso toteutetaan Lahden kampuksella sijaitsevassa Labtic digimarkkinointitoimistossa (M19_A140).
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin
27 työtuntia.
Sisältö
Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.
Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin.
Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
- Markkinoinnin peruskurssi käytynä (vähintään arvosana 3) tai haku motivaatiokirjeellä
- Kasvuhakkerointi (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
Arviointimenetelmät
Arviointi perustuu opiskelijan a) tieto- ja tiedonhakutaitoihin, b) käytännön taitoihin sekä c) vastuullisuus- ja ryhmätyötaitoihin / johtamistaitoihin.
Arviointi koostuu valmentavan opettajan, vertaisten sekä asiakkaan antamista arvioinneista sekä opiskelijan tekemästä itsearvioinnista.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeisimmät osa-alueet ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. Opiskelija toimii osana tiimiä.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa valita yritykselle soveltuvat keinot sekä toteuttaa ne käytännössä.Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa kriittisesti arvioida niiden soveltuvuutta yrityksen näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen toimintaa soveltuvilla menetelmillä käytännössä. Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä ja tukee muiden oppimista.
Ilmoittautumisaika
15.05.2023 - 01.09.2023
Ajoitus
04.09.2023 - 13.12.2023
Opintopistemäärä
0 op
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 30
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Jan-Erik Sandelin
- Petteri Markkanen
- Lotta Toivonen
- Joanna Vihtonen
Opetusryhmät
- Treenit (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Projektityö (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Tiimiytyminen (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLABTO23-24Täydentävä osaaminen (AMK) 2023-2024, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
- Treenit
- Projektityö
- Tiimiytyminen
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
• tunnistaa omaa osaamista ja kehittää itseohjautuvasti asiantuntijuuttaan.
• hyödyntää tiimioppimisen menetelmiä.
• soveltaa asiakaspalvelu-, neuvottelu- ja myyntitaitoja asiakaskohtaamisissa.
• hallita asiakasprojekteja osana tiimiä
• tunnistaa kehittämismahdollisuuksia osana työyhteisöä
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojaksot toteutetaan Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa: www.labtic.fi
Opintojaksoilla perehdytään opiskelijan valitsemiin aihealueisiin ja opittua sovelletaan digimarkkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen liittyvissä projekteissa.
Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.
Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointitoimistossa 5op. sisältyy opintoihin Labtic digimarkkinointitoimistossa.
Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
Oppiminen koostuu itsenäisestä tiedonhankinnasta ja opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.
Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä, jossa opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja asiakkaille tehtävien toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.
Ajoitus ja läsnäolo
Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali.
Työelämäyhteistyö
Oppiminen perustuu oikeille asiakkaille toteutettaviin projekteihin ja vaatii siksi opiskelijalta sitoumusta salassapitoon ja töiden oikeuksien luovutukseen asiakkaalle.
Oppimisympäristö
Opintojakso toteutetaan Lahden kampuksella sijaitsevassa Labtic digimarkkinointitoimistossa (M19_A140).
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin
27 työtuntia.
Sisältö
Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.
Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin.
Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
- Markkinoinnin peruskurssi käytynä (vähintään arvosana 3) tai haku motivaatiokirjeellä
- Kasvuhakkerointi (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
Arviointimenetelmät
Arviointi perustuu opiskelijan a) tieto- ja tiedonhakutaitoihin, b) käytännön taitoihin sekä c) vastuullisuus- ja ryhmätyötaitoihin / johtamistaitoihin.
Arviointi koostuu valmentavan opettajan, vertaisten sekä asiakkaan antamista arvioinneista sekä opiskelijan tekemästä itsearvioinnista.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei saavuta opintojakson osaamistavoitteita, eikä osaa soveltaa niitä käytännössä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeisimmät osa-alueet ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. Opiskelija toimii osana tiimiä.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa valita yritykselle soveltuvat keinot sekä toteuttaa ne käytännössä.Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa kriittisesti arvioida niiden soveltuvuutta yrityksen näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen toimintaa soveltuvilla menetelmillä käytännössä. Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä ja tukee muiden oppimista.
Ilmoittautumisaika
21.11.2022 - 15.01.2023
Ajoitus
01.01.2023 - 31.05.2023
Opintopistemäärä
0 op
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 30
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Jan-Erik Sandelin
- Petteri Markkanen
- Lotta Toivonen
- Joanna Vihtonen
Opetusryhmät
- Treenit (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Perehdytys ja tiimiytyminen (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Projektityö (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLABTO23HTäydentävä osaaminen (AMK) 2023, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
- Treenit
- Perehdytys ja tiimiytyminen
- Projektityö
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
• tunnistaa omaa osaamista ja kehittää itseohjautuvasti asiantuntijuuttaan.
• hyödyntää tiimioppimisen menetelmiä.
• soveltaa asiakaspalvelu-, neuvottelu- ja myyntitaitoja asiakaskohtaamisissa.
• hallita asiakasprojekteja osana tiimiä
• tunnistaa kehittämismahdollisuuksia osana työyhteisöä
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojaksot toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Lably digimarkkinointitoimistossa. Opintojaksoilla perehdytään opiskelijan valitsemiin aihealueisiin ja opittua sovelletaan digimarkkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen liittyvissä projekteissa.
Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Lably AL00CU84 -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.
Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin Lably digimarkkinointitoimistossa.
Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
Oppiminen koostuu itsenäisestä tiedonhankinnasta ja opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.
Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä, jossa opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja asiakkaille tehtävien toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.
Ajoitus ja läsnäolo
Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali.
Työelämäyhteistyö
Oppiminen perustuu oikeille asiakkaille toteutettaviin projekteihin ja vaatii siksi opiskelijalta sitoumusta salassapitoon ja töiden oikeuksien luovutukseen asiakkaalle.
Oppimisympäristö
Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Lably digimarkkinointitoimistossa (M19_A140).
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin
27 työtuntia.
Sisältö
Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Lably AL00CT13 -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.
Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin Lably digimarkkinointitoimistossa.
Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
- Markkinoinnin peruskurssi käytynä (vähintään arvosana 3)
- Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
Arviointimenetelmät
Arviointi perustuu opiskelijan a) tieto- ja tiedonhakutaitoihin, b) käytännön taitoihin sekä c) vastuullisuus- ja ryhmätyötaitoihin / johtamistaitoihin.
Arviointi koostuu valmentavan opettajan, vertaisten sekä asiakkaan antamista arvioinneista sekä opiskelijan tekemästä itsearvioinnista.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei saavuta opintojakson osaamistavoitteita, eikä osaa soveltaa niitä käytännössä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeisimmät osa-alueet ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. Opiskelija toimii osana tiimiä.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa valita yritykselle soveltuvat keinot sekä toteuttaa ne käytännössä.Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa kriittisesti arvioida niiden soveltuvuutta yrityksen näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen toimintaa soveltuvilla menetelmillä käytännössä. Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä ja tukee muiden oppimista.