Siirry suoraan sisältöön

Digimarkkinointitoimisto Lably (0 op)

Toteutuksen tunnus: AL00CU84-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

21.11.2022 - 15.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.05.2023

Opintopistemäärä

0 op

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 30

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen, AMK

Opettaja

  • Jan-Erik Sandelin
  • Petteri Markkanen
  • Lotta Toivonen
  • Joanna Vihtonen

Opetusryhmät

  • Treenit (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Perehdytys ja tiimiytyminen (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Projektityö (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLABTO23H
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2023, Liiketoimintayksikkö

Pienryhmät

  • Treenit
  • Perehdytys ja tiimiytyminen
  • Projektityö

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
• tunnistaa omaa osaamista ja kehittää itseohjautuvasti asiantuntijuuttaan.
• hyödyntää tiimioppimisen menetelmiä.
• soveltaa asiakaspalvelu-, neuvottelu- ja myyntitaitoja asiakaskohtaamisissa.
• hallita asiakasprojekteja osana tiimiä
• tunnistaa kehittämismahdollisuuksia osana työyhteisöä

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojaksot toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Lably digimarkkinointitoimistossa. Opintojaksoilla perehdytään opiskelijan valitsemiin aihealueisiin ja opittua sovelletaan digimarkkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen liittyvissä projekteissa.

Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Lably AL00CU84 -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.

Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin Lably digimarkkinointitoimistossa.

Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64

Oppiminen koostuu itsenäisestä tiedonhankinnasta ja opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä, jossa opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja asiakkaille tehtävien toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Ajoitus ja läsnäolo

Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali.

Työelämäyhteistyö

Oppiminen perustuu oikeille asiakkaille toteutettaviin projekteihin ja vaatii siksi opiskelijalta sitoumusta salassapitoon ja töiden oikeuksien luovutukseen asiakkaalle.

Oppimisympäristö

Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Lably digimarkkinointitoimistossa (M19_A140).

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin
27 työtuntia.

Sisältö

Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Lably AL00CT13 -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.

Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin Lably digimarkkinointitoimistossa.

Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

- Markkinoinnin peruskurssi käytynä (vähintään arvosana 3)
- Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)

Arviointimenetelmät

Arviointi perustuu opiskelijan a) tieto- ja tiedonhakutaitoihin, b) käytännön taitoihin sekä c) vastuullisuus- ja ryhmätyötaitoihin / johtamistaitoihin.

Arviointi koostuu valmentavan opettajan, vertaisten sekä asiakkaan antamista arvioinneista sekä opiskelijan tekemästä itsearvioinnista.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei saavuta opintojakson osaamistavoitteita, eikä osaa soveltaa niitä käytännössä.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeisimmät osa-alueet ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. Opiskelija toimii osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa valita yritykselle soveltuvat keinot sekä toteuttaa ne käytännössä.Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa kriittisesti arvioida niiden soveltuvuutta yrityksen näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen toimintaa soveltuvilla menetelmillä käytännössä. Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä ja tukee muiden oppimista.