Siirry suoraan sisältöön

Digimarkkinointitoimisto Labtic (0 op)

Toteutuksen tunnus: AL00CU84-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

06.05.2024 - 30.08.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

0 op

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK

Opettaja

  • Jan-Erik Sandelin
  • Petteri Markkanen
  • Lotta Toivonen
  • Markus Hämynen
  • Joanna Vihtonen

Opetusryhmät

  • Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Sisällöntuotanto (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Projektityöskentely (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLABTO24-25
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö

Pienryhmät

  • Luennot
  • Sisällöntuotanto
  • Projektityöskentely

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
• tunnistaa omaa osaamista ja kehittää itseohjautuvasti asiantuntijuuttaan.
• hyödyntää tiimioppimisen menetelmiä.
• soveltaa asiakaspalvelu-, neuvottelu- ja myyntitaitoja asiakaskohtaamisissa.
• hallita asiakasprojekteja osana tiimiä
• tunnistaa kehittämismahdollisuuksia osana työyhteisöä

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Haluaisitko oppia markkinointia käytännönläheisesti mukavassa porukassa ja kehittyä samalla markkinoinnin ammattilaiseksi?

Labtic on LAB-ammattikorkeakoulun opiskelijoiden digimarkkinointitoimisto, joka tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden oppia monipuolisesti markkinointia tekemällä oikeita asiakasprojekteja. Opinnoissasi syvennyt valitsemiesi aihepiirien teoriaan ja hankit samalla käytännön kokemusta! Voit olla varma, että saat arvokasta kokemusta ja oppia, joka todella merkitsee.

Kaikki tämä tapahtuu Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa modernissa ja inspiroivassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Voit tutustua toimintaamme osoitteessa www.labtic.fi ja nähdä, mitä olemme saaneet aikaan.

Oletko valmis aloittamaan matkasi digimarkkinoinnin huipulle? Ilmoittaudu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja valitse opintojaksojesi suunta kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valintojesi perusteella. Tule mukaan ja rakenna loistava tulevaisuus markkinoinnin parissa!


Asiantuntijana Digimarkkinointitoimistossa 5op. sisältyy opintoihin Labtic digimarkkinointitoimistossa.

Lisäksi voit valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
• Asiakaskokemuksen kehittäminen AL00CI72-3006
• Asiakassuhteen johtaminen ja markkinoinnin automaatio AL00CI73-3004

Näiden lisäksi voit suorittaa Labticissa myös muita sinua kiinnostavia projekteja.

Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä tiedon soveltamisessa ja asiakkaille tehtävien toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Ajoitus ja läsnäolo

Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali.

Työelämäyhteistyö

Oppiminen perustuu oikeille asiakkaille toteutettaviin projekteihin ja vaatii siksi opiskelijalta sitoumusta salassapitoon ja töiden oikeuksien luovutukseen asiakkaalle.

Oppimisympäristö

Opintojakso toteutetaan Lahden kampuksella sijaitsevassa Labtic digimarkkinointitoimistossa (M19_A140).

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin
27 työtuntia.

Sisältö

Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.

Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin.

Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
• Asiakaskokemuksen kehittäminen AL00CI72-3006
• Asiakassuhteen johtaminen ja markkinoinnin automaatio AL00CI73-3004

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

- Markkinoinnin peruskurssi käytynä (vähintään arvosana 3) tai haku motivaatiokirjeellä
- Ennakkotehtävän suorittaminen opintojakson aloituspäivään 9.9.2024 mennessä (Osa opintojakson suoritusta). Tehtävä julkaistaan 19.8.2024.
- Kasvuhakkerointi opintojakson edeltävyys: Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen 10 op

Arviointimenetelmät

Arviointi perustuu opiskelijan a) tieto- ja tiedonhakutaitoihin, b) käytännön taitoihin sekä c) vastuullisuus- ja ryhmätyötaitoihin / johtamistaitoihin.

Arviointi koostuu valmentavan opettajan, vertaisten sekä asiakkaan antamista arvioinneista sekä opiskelijan tekemästä itsearvioinnista.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeisimmät osa-alueet ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. Opiskelija toimii osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa valita yritykselle soveltuvat keinot sekä toteuttaa ne käytännössä.Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa kriittisesti arvioida niiden soveltuvuutta yrityksen näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen toimintaa soveltuvilla menetelmillä käytännössä. Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä ja tukee muiden oppimista.