Brändin rakentaminenLaajuus (5 op)
Tunnus: AL00CI64
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa brändin merkityksen yrityksen kilpailu- ja taloudellisen menestyksen keinona
- kuvata brändin rakentamisprosessin eri vaiheet
- tulkita erilaisia keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä
- tehdä lähtökohta-analyysejä osana brändin rakentamisprosessia
- laatia brändin rakentamissuunnitelman
Ilmoittautumisaika
20.11.2024 - 03.01.2025
Ajoitus
24.03.2025 - 31.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Tiina Pernanen
Opetusryhmät
- Verkkoluento 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLABTO24-25Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
- Verkkoluento 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa brändin merkityksen yrityksen kilpailu- ja taloudellisen menestyksen keinona
- kuvata brändin rakentamisprosessin eri vaiheet
- tulkita erilaisia keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä
- tehdä lähtökohta-analyysejä osana brändin rakentamisprosessia
- laatia brändin rakentamissuunnitelman
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84 -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista (20-35 op.) kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti. Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.
Tällä opintojaksolla perehdytään brändin rakentamiseen ja opittua sovelletaan asiakkaalle toteutettavassa brändin rakentamissuunnitelmassa brändiohjeistuksineen.
Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.
Ajoitus ja läsnäolo
Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali sekä itse hankittu aineisto.
Oppimisympäristö
Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Labtic digimarkkinointitoimistossa.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin opiskelijan 27 työtuntia.
Brändin rakentaminen -opintojakson laajuus on 5 op.= 135 h
Arviointiasteikko
1-5
Ajoitus
01.08.2024 - 31.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Lotta Toivonen
Ryhmät
-
LLABTO24-25Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa brändin merkityksen yrityksen kilpailu- ja taloudellisen menestyksen keinona
- kuvata brändin rakentamisprosessin eri vaiheet
- tulkita erilaisia keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä
- tehdä lähtökohta-analyysejä osana brändin rakentamisprosessia
- laatia brändin rakentamissuunnitelman
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84 -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista (20-35 op.) kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti. Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.
Tällä opintojaksolla perehdytään brändin rakentamiseen ja opittua sovelletaan asiakkaalle toteutettavassa brändin rakentamissuunnitelmassa brändiohjeistuksineen.
Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.
Ajoitus ja läsnäolo
Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali sekä itse hankittu aineisto.
Oppimisympäristö
Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Labtic digimarkkinointitoimistossa.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin opiskelijan 27 työtuntia.
Brändin rakentaminen -opintojakson laajuus on 5 op.= 135 h
Arviointiasteikko
1-5
Ilmoittautumisaika
20.11.2023 - 05.01.2024
Ajoitus
04.04.2024 - 19.05.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Tiina Pernanen
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLABTO23-24Täydentävä osaaminen (AMK) 2023-2024, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
- Luennot 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa brändin merkityksen yrityksen kilpailu- ja taloudellisen menestyksen keinona
- kuvata brändin rakentamisprosessin eri vaiheet
- tulkita erilaisia keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä
- tehdä lähtökohta-analyysejä osana brändin rakentamisprosessia
- laatia brändin rakentamissuunnitelman
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Ennakkotehtävä avautuu viimeistään viikkoa ennen opintojakson alkua. Resurssiluentoja (jotka tallennetaan relevantein osin), välitenttejä ja ryhmätyönä toteutettava brändin rakentamissuunnitelma.
Ajoitus ja läsnäolo
TimeEditin mukaan Zoomissa.
Opintojakso on tiivis kokonaisuus, jonka onnistuneesti läpivieminen edellyttää vahvaa omaa ajanhallintaa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opettajan suosittelema kirjallisuus Moodle-alustalla.
Työelämäyhteistyö
Case-yritykset.
Oppimisympäristö
Zoom ja Moodle.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op = 135 tuntia opiskelijan työtä.
Sisältö
Opiskelija osaa
- hahmottaa brändin merkityksen yrityksen kilpailu- ja taloudellisen menestyksen keinona
- kuvata brändin rakentamisprosessin eri vaiheet
- tehdä lähtökohta-analyysejä osana brändin rakentamisprosessia
- tulkita erilaisia keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä
- laatia brändin rakentamissuunnitelman
Tämä opintojakso tukee opintojaksojen "Integroitu markkinointiviestintä" sekä "Sisällöntuotanto" -opintojaksoja.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Markkinoinnin peruskäsitteiden hallinta, esim. Asiakkuudet ja markkinointi -opintojakso.
Vaihtoehtoisesti Bergström, S. & Leppänen A. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Saatavana e-kirjana kirjastosta.
Arviointimenetelmät
Opiskelija laatii ryhmätyönä kirjallisen brändin rakentamissuunnitelman. Kyseessä voi olla aloittelevan yrityksen brändin rakentamissuunnitelma tai jo olemassa olevan brändin kirkastamissuunnitelma. Lisäksi henkilökohtaisia välitenttejä. Arviointi 1-5.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei hallitse brändin rakentamiseen liittyvää käsitteistöä eikä prosesseja.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee brändin rakentamiseen liittyviä peruskäsitteitä ja tietää eri tilanteisiin soveltuvia ratkaisuja.
Opiskelija osallistuu ryhmätyöhön ja laatii alustavan brändin rakentamissuunnitelman. Tentit ja muut yksilötehtävät suoritettu hyväksytysti.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee brändin rakentamisprosessin vaiheet ja tekee lähtökohta-analyysejä osana prosessia. Opiskelija hyödyntää joitakin keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä.
Opiskelija pystyy luomaan toteuttamiskelpoisen suunnitelman tuotteen tai palvelun lanseeraamisen taustatueksi.
Opiskelija toimii ryhmän aktiivisena jäsenenä. Tentit ja muut yksilötehtävät suoritettu hyvin arvosanoin.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija ymmärtää brändin merkityksen yrityksen kilpailu- ja taloudellisen menestyksen keinona. Hän hallitsee brändin rakentamisprosessin eri vaiheet ja tekee monipuolisia lähtökohta-analyysejä osana brändin prosessia. Opiskelija hyödyntää erilaisia keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä.
Opiskelija pystyy luomaan kokonaisvaltaisen, toteuttamiskelpoisen suunnitelman tuotteen tai palvelun lanseeraamisen taustatueksi.
Opiskelija toimii ryhmän innovatiivisena ja vastuullisena jäsenenä. Tentit ja muut yksilötehtävät suoritettu kiitettävin arvosanoin.
Ilmoittautumisaika
21.11.2022 - 15.01.2023
Ajoitus
20.04.2023 - 31.05.2023
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Tiina Pernanen
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLABTO23HTäydentävä osaaminen (AMK) 2023, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
- Luennot 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa brändin merkityksen yrityksen kilpailu- ja taloudellisen menestyksen keinona
- kuvata brändin rakentamisprosessin eri vaiheet
- tulkita erilaisia keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä
- tehdä lähtökohta-analyysejä osana brändin rakentamisprosessia
- laatia brändin rakentamissuunnitelman
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Ennakkotehtävä, resurssiluentoja (jotka tallennetaan relevantein osin), välitenttejä ja ryhmätyönä toteutettava brändin rakentamissuunnitelma.
Ajoitus ja läsnäolo
TimeEditin mukaan Zoomissa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opettajan suosittelema kirjallisuus Moodle-alustalla.
Työelämäyhteistyö
Case-yritykset.
Oppimisympäristö
Zoom ja Moodle.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op = 135 tuntia opiskelijan työtä.
Sisältö
Opiskelija osaa
- hahmottaa brändin merkityksen yrityksen kilpailu- ja taloudellisen menestyksen keinona
- kuvata brändin rakentamisprosessin eri vaiheet
- tehdä lähtökohta-analyysejä osana brändin rakentamisprosessia
- tulkita erilaisia keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä
- laatia brändin rakentamissuunnitelman
Tämä opintojakso tukee opintojaksojen "Integroitu markkinointiviestintä" sekä "Sisällöntuotanto" -opintojaksoja.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Markkinoinnin peruskäsitteiden hallinta, esim. Asiakkuudet ja markkinointi -opintojakso.
Vaihtoehtoisesti Bergström, S. & Leppänen A. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Saatavana e-kirjana kirjastosta.
Arviointimenetelmät
Opiskelija laatii ryhmätyönä kirjallisen brändin rakentamissuunnitelman. Kyseessä voi olla aloittelevan yrityksen brändin rakentamissuunnitelma tai jo olemassa olevan brändin kirkastamissuunnitelma. Lisäksi henkilökohtaisia välitenttejä. Arviointi 1-5.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei hallitse brändin rakentamiseen liittyvää käsitteistöä eikä prosesseja.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee brändin rakentamiseen liittyviä peruskäsitteitä ja tietää eri tilanteisiin soveltuvia ratkaisuja.
Opiskelija osallistuu ryhmätyöhön ja laatii alustavan brändin rakentamissuunnitelman. Tentit ja muut yksilötehtävät suoritettu hyväksytysti.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee brändin rakentamisprosessin vaiheet ja tekee lähtökohta-analyysejä osana prosessia. Opiskelija hyödyntää joitakin keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä.
Opiskelija pystyy luomaan toteuttamiskelpoisen suunnitelman tuotteen tai palvelun lanseeraamisen taustatueksi.
Opiskelija toimii ryhmän aktiivisena jäsenenä. Tentit ja muut yksilötehtävät suoritettu hyvin arvosanoin.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija ymmärtää brändin merkityksen yrityksen kilpailu- ja taloudellisen menestyksen keinona. Hän hallitsee brändin rakentamisprosessin eri vaiheet ja tekee monipuolisia lähtökohta-analyysejä osana brändin prosessia. Opiskelija hyödyntää erilaisia keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä.
Opiskelija pystyy luomaan kokonaisvaltaisen, toteuttamiskelpoisen suunnitelman tuotteen tai palvelun lanseeraamisen taustatueksi.
Opiskelija toimii ryhmän innovatiivisena ja vastuullisena jäsenenä. Tentit ja muut yksilötehtävät suoritettu kiitettävin arvosanoin.
Ajoitus
01.01.2023 - 31.05.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Lotta Toivonen
Ryhmät
-
LLABTO23HTäydentävä osaaminen (AMK) 2023, Liiketoimintayksikkö
-
LLABTO23-24Täydentävä osaaminen (AMK) 2023-2024, Liiketoimintayksikkö
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa brändin merkityksen yrityksen kilpailu- ja taloudellisen menestyksen keinona
- kuvata brändin rakentamisprosessin eri vaiheet
- tulkita erilaisia keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä
- tehdä lähtökohta-analyysejä osana brändin rakentamisprosessia
- laatia brändin rakentamissuunnitelman
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84 -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista (20-35 op.) kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti. Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.
Tällä opintojaksolla perehdytään brändin rakentamiseen ja opittua sovelletaan asiakkaalle toteutettavassa brändin rakentamissuunnitelmassa brändiohjeistuksineen.
Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.
Ajoitus ja läsnäolo
Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali sekä itse hankittu aineisto.
Oppimisympäristö
Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Labtic digimarkkinointitoimistossa.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin opiskelijan 27 työtuntia.
Brändin rakentaminen -opintojakson laajuus on 5 op.= 135 h
Arviointiasteikko
1-5
Ilmoittautumisaika
02.05.2022 - 05.06.2022
Ajoitus
23.08.2022 - 31.10.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
15 - 35
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Tiina Pernanen
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLABTO22HTäydentävä osaaminen (AMK) 2022, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
- Luennot 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa brändin merkityksen yrityksen kilpailu- ja taloudellisen menestyksen keinona
- kuvata brändin rakentamisprosessin eri vaiheet
- tulkita erilaisia keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä
- tehdä lähtökohta-analyysejä osana brändin rakentamisprosessia
- laatia brändin rakentamissuunnitelman
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Resurssiluentoja, välitenttejä ja ryhmätyönä toteutettava brändin rakentamissuunnitelma.
Ajoitus ja läsnäolo
Vko 35-39 + vko 41 TimeEditin mukaan Zoomissa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opettajan suosittelema kirjallisuus Moodle-alustalla.
Työelämäyhteistyö
Case-yritykset.
Oppimisympäristö
Zoom ja Moodle.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op = 135 tuntia opiskelijan työtä.
Sisältö
Opiskelija osaa
- hahmottaa brändin merkityksen yrityksen kilpailu- ja taloudellisen menestyksen keinona
- kuvata brändin rakentamisprosessin eri vaiheet
- tulkita erilaisia keinoja ja painotuksia osana menestyvää brändiä
- tehdä lähtökohta-analyysejä osana brändin rakentamisprosessia
- laatia brändin rakentamissuunnitelman
Tämä opintojakso tukee opintojaksojen "Integroitu markkinointiviestintä" sekä "Sisällöntuotanto" -opintojaksoja.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Markkinoinnin peruskäsitteiden hallinta, esim. Asiakkuudet ja markkinointi -opintojakso.
Vaihtoehtoisesti Bergström, S. & Leppänen A. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Saatavana e-kirjana kirjastosta.
Arviointimenetelmät
Opiskelija laatii ryhmätyönä kirjallisen brändin rakentamissuunnitelman. Kyseessä voi olla aloittelevan yrityksen brändin rakentamissuunnitelma tai jo olemassa olevan brändin kirkastamissuunnitelma. Lisäksi henkilökohtaisia välitenttejä. Arviointi 1-5.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei hallitse brändin rakentamiseen liittyvää käsitteistöä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee brandin rakentamiseen liittyviä peruskäsitteitä ja tietää eri tilanteisiin soveltuvia ratkaisuja. Opiskelija osallistuu ryhmätyöhön ja laatii alustavan brändin rakentamissuunnitelman.
Tentit ja muut yksilötehtävät suoritettu hyväksytysti.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa tarkastella brändin rakentamiseen liittyviä toimenpiteitä ja vertailla niitä. Hän osaa valita kuhunkin tilanteeseen soveltuvat ratkaisut niin tuote-, hinta-, saatavuus- ja markkinointiviestinnän näkökulmasta. Opiskelija ymmärtää erilaisten toimenpiteiden vaikutukset sekä kustannuksien että tuottojen kannalta. Opiskelija pystyy luomaan toteuttamiskelpoisen brändin rakentamissuunnitelman. Opiskelija toimii ryhmän aktiivisena jäsenenä.
Tentit ja muut yksilötehtävät suoritettu hyvin arvosanoin.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee brändin rakentamiseen liittyvät toimenpiteet ja osaa valita perustellusti kuhunkin tilanteeseen parhaiten soveltuvat ratkaisut niin tuote-, hinta-, saatavuus- ja markkinointiviestinnän näkökulmasta. Opiskelija ymmärtää erilaisten toimenpiteiden vaikutukset sekä kustannuksien että tuottojen kannalta. Opiskelija pystyy luomaan kokonaisvaltaisen, toteuttamiskelpoisen suunnitelman tuotteen tai palvelun lanseeraamiseksi. Opiskelija toimii ryhmän innovatiivisena ja vastuullisena jäsenenä.
Tentit ja muut yksilötehtävät suoritettu kiitettävin arvosanoin.