Marketing Communications and Branding for wellbeing sectorLaajuus (5 cr)
Code: YH00CX15
Credits
5 op
Teaching language
- Finnish
Responsible person
- Eveliina Lagström
Objective
The student is able to
- use the concepts and knowledge base of marketing communications and branding
- analyzes and evaluate brands (brand) and marketing communications of wellbeing sector
- utilize branding and marketing communications in the development and management of wellbeing sector
Enrollment
20.11.2024 - 03.01.2025
Timing
01.01.2025 - 30.04.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
RDI portion
4 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Faculty of Health Care and Social Services (LAB)
Campus
E-campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
0 - 60
Degree programmes
- Master’s Degree Programme in Social and Health Care, Service Design for Wellbeing Sector (in Finnish)
Teachers
- Marjut Suokas
- Tarja Korpela
Scheduling groups
- Verkkoluento 1 (Size: 60. Open UAS: 0.)
Groups
-
HLABYTO24H
-
HLTIYHPAMU24KV
Small groups
- Online lecture 1
Learning outcomes
The student is able to
- use the concepts and knowledge base of marketing communications and branding
- analyzes and evaluate brands (brand) and marketing communications of wellbeing sector
- utilize branding and marketing communications in the development and management of wellbeing sector
Assessment scale
1-5
Assessment criteria: level 1 (assessment scale 1–5)
Opiskelija osaa
- käyttää markkinointiviestinnän ja brändäyksen käsitteitä ja tietopohjaa
- arvioida hyvinvointipalveluiden markkinointiviestintää
- analysoida organisaation brändiä
- luoda oman organisaation brändi
- hyödyntää brändäystä ja markkinointiviestintää hyvinvointipalveluiden kehittämisessä ja johtamisessa
Oppimisen reflektointi:
arvosana 1
opiskelija tuo tietoa esille kuvailevasti (referoi)
arvosana 2:
Opiskelija osoittaa ymmärtävänsä asian kertomalla sen omin sanoin