Sosionomi (ylempi AMK), lapsi- ja perhepalveluiden kehittäminen 22S, Lahti: HLTIYSOLAPE22S
Tunnus: HLTIYSOLAPE22S
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2022-2023 | 2023-2024 | 2024-2025 |
Syksy
2022 |
Kevät
2023 |
Syksy
2023 |
Kevät
2024 |
Syksy
2024 |
1. / 2022 | 2. / 2022 | 3. / 2022 | 4. / 2023 | 5. / 2023 | 6. / 2023 | 1. / 2023 | 2. / 2023 | 3. / 2023 | 4. / 2024 | 5. / 2024 | 6. / 2024 | 1. / 2024 | 2. / 2024 | 3. / 2024 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
HLTIYSOLAPE22S-1001 |
Ydinosaaminen
(Kaikki pakollisia) |
35 | |||||||||||||||||||||||
HLTIYSOLAPE22S-1002 |
Lasten, nuorten ja perheiden hyvä ja turvallinen arki
(Kaikki pakollisia) |
20 | |||||||||||||||||||||||
ST00BO31 | Lasten ja nuorten arjen ympäristöt ja instituutiot | 5 | 5 | 5 | 1.7 | 1.7 | 1.7 | ||||||||||||||||||
LA00BQ04 | Tutkimuksellinen kehittäminen | 5 | |||||||||||||||||||||||
ST00BO34 | Eriarvoisuuden tunnistaminen | 5 | 5 | 5 | 1.7 | 1.7 | 1.7 | ||||||||||||||||||
ST00BO32 | Monitoimijainen osallisuus | 5 | 5 | 5 | 1.7 | 1.7 | 1.7 | ||||||||||||||||||
HLTIYSOLAPE22S-1003 |
Lapsi- ja perhelähtöisten palvelujen kehittäminen ja uudistaminen
(Kaikki pakollisia) |
15 | |||||||||||||||||||||||
ST00BO33 | Challenges for Child and Family Services | 5 | 5 | 5 | 1.7 | 1.7 | 1.7 | ||||||||||||||||||
YH00CR64 | Varhaisen tuen kehittäminen lapsi- ja perhepalveluissa | 5 | 5 | 5 | 1.7 | 1.7 | 1.7 | ||||||||||||||||||
ST00BO36 | Integratiivisten toimintamallien kehittäminen | 5 | 5 | 5 | 1.7 | 1.7 | 1.7 | ||||||||||||||||||
HLTIYSOLAPE22S-1004 |
Täydentävä osaaminen
(Valitaan opintopisteitä: 25) |
25 | |||||||||||||||||||||||
LA00BN40 | Asiantuntijuutta syventävä osaaminen | 5 | |||||||||||||||||||||||
ST00BR56 | Luovat ja toiminnalliset menetelmät | 5 | |||||||||||||||||||||||
YH00CI45 | Palvelumuotoilu I: Asiakaskokemuksen johtaminen | 5 | |||||||||||||||||||||||
YH00CJ97 | Palvelumuotoilu II: Asiakasymmärrys palveluiden muotoilussa | 5 | |||||||||||||||||||||||
YH00CK29 | Palvelumuotoilu III: Palvelumuotoiluprosessin johtaminen | 5 | |||||||||||||||||||||||
LA00BO19 | Strategioilla tulevaisuuteen | 5 | |||||||||||||||||||||||
LA00BO42 | Osaamisen johtaminen | 5 | |||||||||||||||||||||||
LA00BQ14 | Prosessi- ja projektijohtaminen | 5 | |||||||||||||||||||||||
HLTIYSOLAPE22S-1005 |
Opinnäytetyö
(Kaikki pakollisia) |
30 | |||||||||||||||||||||||
YO00BU70 | Opinnäytetyön suunnittelu | 10 | 10 | 10 | 3.3 | 3.3 | 3.3 | ||||||||||||||||||
YO00BU71 | Opinnäytetyön toteutus ja raportointi | 20 | 20 | 20 | 6.7 | 6.7 | 6.7 | ||||||||||||||||||
Yhteensä | 90 | 35 | 25 | 0 | 10 | 25 | 25 | 0 | 0 | 3.4 | 3.4 | 3.4 | 8.4 | 8.4 | 8.4 | 8.37 | 8.37 | 8.37 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.
Suorituksen tarkentava tyyppi
Harjoittelu |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
Opinnäytetyöhön liittyvä opinto |
Opinnäytetyön suunnittelu |
Opinnäytetyön toteutus ja raportointi |
Suomi toisena kielenä |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
Työelämäyhteistyössä suoritettu opinto |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
Luokittelemattomat |
Lasten ja nuorten arjen ympäristöt ja instituutiot |
Tutkimuksellinen kehittäminen |
Eriarvoisuuden tunnistaminen |
Monitoimijainen osallisuus |
Challenges for Child and Family Services |
Varhaisen tuen kehittäminen lapsi- ja perhepalveluissa |
Integratiivisten toimintamallien kehittäminen |
Asiantuntijuutta syventävä osaaminen |
Luovat ja toiminnalliset menetelmät |
Palvelumuotoilu I: Asiakaskokemuksen johtaminen |
Palvelumuotoilu II: Asiakasymmärrys palveluiden muotoilussa |
Palvelumuotoilu III: Palvelumuotoiluprosessin johtaminen |
Strategioilla tulevaisuuteen |
Osaamisen johtaminen |
Prosessi- ja projektijohtaminen |