Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöinen terveydenhoitajatyöLaajuus (10 op)

Tunnus: AH00CA46

Laajuus

10 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään

Ilmoittautumisaika

06.05.2024 - 30.08.2024

Ajoitus

12.08.2024 - 10.11.2024

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste
  • Lappeenrannan kampus
  • Verkkokampus, Lappeenranta
Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Terveydenhoitajakoulutus
Opettaja
  • Taru Simpura
  • Tiina Simola
Opetusryhmät
  • Simulaatio (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Harjoitukset (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Simulaatio R1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Simulaatio R2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Tentti 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • HLPRTH23SM
    Terveydenhoitajakoulutus 23SM Lappeenranta
Pienryhmät
  • Simulaatio
  • Verkkoluento
  • Harjoitukset
  • Simulaatio R1
  • Simulaatio R2
  • Tentti 1

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opinnot toteutetaan monimuoto-opintoina. Opintojakso sisältää opetusta verkossa ja kampuksella (mm. luennot, harjoitukset ja simulaatiot) sekä itsenäistä työtä (mm. tehtävät, oppimispäiväkirja ja Moodle-tentti).

Ajoitus ja läsnäolo

Osallistuminen luento-opetukseen on erittäin suotavaa, tarvittaessa korvaava tehtävä. Harjoitukset ja simulaatiot 100% läsnäolovelvollisia.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Haarala, Honkanen, Mellin & Tervaskanto-Mäentausta 2015. Terveydenhoitajan osaaminen. Edita

Muu kurssilla erikseen mainittava ja jaettava materiaali.

Työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyötä julkisen, yksityisen ja /tai kolmannen sektorin edustajien kanssa.

Uusintamahdollisuudet

Uusintoja järjestetään tarvittaessa.

Oppimisympäristö

Lisätietoa oppimisympäristöistä opintojakson alkaessa, verkko-oppimisympäristönä Moodle.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson kokonaisuus on 10 op, mikä vastaa 270 h opiskelijan työtä.

Sisältö

- Terveydenhoitajatyön historia ja tausta
- Promotiivinen ja preventiivinen terveydenhoitajatyö eri toimintaympäristöissä
- Vastuullisuus, kestävyys, eettisyys ja näyttöön perustuva toiminta terveydenhoitajan työssä
- Asiakaslähtöiset ja osallistavat toimintamallit sekä työmenetelmät
- Toiminta monialaisessa yhteistyöverkostossa ja yhdyspintatyöskentely
- Viestintä terveydenhoitajan työssä

Arviointimenetelmät

Opintojakson tehtävät ja oppimispäiväkirja: hyväksytty/ hylätty
Tentti: Hylätty/ 1 - 5

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Hylätty arvosana annetaan silloin, kun opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson osaamistavoitteita tai ei ole pystynyt osoittamaan osaamistaan (tehtävät ja tentti).

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on niukkaa. Oppimistehtävissä ja tentissä on puutteita ja eri lähteiden käyttäminen ja perusteet ovat vähäisiä.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on hyvää. Oppimistehtävissä ja tentissä on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä. Asioiden ja käsitteiden hallinta on sujuvaa ja johdonmukaista.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on erinomaista. Oppimistehtävissä ja tentissä on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä monipuolisesti. Osaamisessa näkyy sujuvuuden ja johdonmukaisuuden lisäksi myös kriittisyys ja innovatiivisuus.

Ilmoittautumisaika

20.11.2023 - 05.01.2024

Ajoitus

08.01.2024 - 14.04.2024

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Terveydenhoitajakoulutus
Opettaja
  • Taru Simpura
  • Tiina Simola
Opetusryhmät
  • Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Harjoitukset (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Simulaatio R1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Simulaatio R2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Tentti (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • HLPRTH23K
    Terveydenhoitajakoulutus 23K Lappeenranta
Pienryhmät
  • Luennot
  • Harjoitukset
  • Simulaatio R1
  • Simulaatio R2
  • Tentti

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opinnot toteutetaan monimuoto-opintoina. Opintojakso sisältää lähiopetusta, kuten luennot, harjoitukset ja simulaatiot sekä itsenäistä työtä kuten tehtävät, oppimispäiväkirja ja Moodle-tentti.

Ajoitus ja läsnäolo

Osallistuminen lähiopetukseen on erittäin suotavaa, tarvittaessa korvaava tehtävä.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Haarala, Honkanen, Mellin & Tervaskanto-Mäentausta 2015. Terveydenhoitajan osaaminen. Edita

Muu kurssilla erikseen mainittava ja jaettava materiaali.

Työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyötä julkisen, yksityisen ja /tai kolmannen sektorin edustajien kanssa.

Uusintamahdollisuudet

Uusintoja järjestetään tarvittaessa.

Oppimisympäristö

Lisätietoa oppimisympäristöistä opintojakson alkaessa, verkko-oppimisympäristönä Moodle.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson kokonaisuus on 10 op, mikä vastaa 270 h opiskelijan työtä.

Sisältö

- Terveydenhoitajatyön historia ja tausta
- Promotiivinen ja preventiivinen terveydenhoitajatyö eri toimintaympäristöissä
- Vastuullisuus, kestävyys, eettisyys ja näyttöön perustuva toiminta terveydenhoitajan työssä
- Asiakaslähtöiset ja osallistavat toimintamallit sekä työmenetelmät
- Toiminta monialaisessa yhteistyöverkostossa ja yhdyspintatyöskentely
- Viestintä terveydenhoitajan työssä

Arviointimenetelmät

Opintojakson tehtävät ja oppimispäiväkirja: hyväksytty/ hylätty
Tentti: Hylätty/ 1 - 5

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Hylätty arvosana annetaan silloin, kun opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson osaamistavoitteita tai ei ole pystynyt osoittamaan osaamistaan (tehtävät ja tentti).

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on niukkaa. Oppimistehtävissä ja tentissä on puutteita ja eri lähteiden käyttäminen ja perusteet ovat vähäisiä.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on hyvää. Oppimistehtävissä ja tentissä on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä. Asioiden ja käsitteiden hallinta on sujuvaa ja johdonmukaista.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on erinomaista. Oppimistehtävissä ja tentissä on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä monipuolisesti. Osaamisessa näkyy sujuvuuden ja johdonmukaisuuden lisäksi myös kriittisyys ja innovatiivisuus.

Ilmoittautumisaika

15.05.2023 - 01.09.2023

Ajoitus

14.08.2023 - 05.11.2023

Opintopistemäärä

10 op

Virtuaaliosuus

10 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Terveydenhoitajakoulutus
Opettaja
  • Ulla Heimonen
  • Heidi Väisänen
  • Teija Maukonen
Opetusryhmät
  • Info verkossa (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Harjoitukset verkossa (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • HLPRTH22SM
    Terveydenhoitajakoulutus 22SM Lappeenranta
Pienryhmät
  • Info verkossa
  • Verkkoluento
  • Harjoitukset verkossa

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Verkkoluennot, verkossa tapahtuvat harjoitukset sekä itsenäiset- ja ryhmätehtävät ja reflektoiva portfolio.

Ajoitus ja läsnäolo

100% läsnäolo verkkoharjoitustunneilla tarvittaessa korvaava tehtävä.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Haarala, Honkanen, Mellin & Tervaskanto-Mäentausta 2015. Terveydenhoitajan osaaminen. Edita

Muu kurssilla erikseen mainittava ja jaettava materiaali.

Työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyötä julkisen, yksityisen ja /tai kolmannen sektorin edustajien kanssa.

Uusintamahdollisuudet

Uusinnasta keskustellaan tarvittaessa opettajien kanssa.

Oppimisympäristö

Lisätietoa oppimisympäristöistä opintojakson alkaessa, verkko-oppimisympäristönä Moodle.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson kokonaisuus on 10 op, mikä vastaa 270 h opiskelijan työtä.

Sisältö

- Terveydenhoitajatyön historia ja tausta
- Promotiivinen ja preventiivinen terveydenhoitajatyö eri toimintaympäristöissä
- Vastuullisuus, kestävyys, eettisyys ja näyttöön perustuva toiminta terveydenhoitajan työssä
- Asiakaslähtöiset ja osallistavat toimintamallit sekä työmenetelmät
- Toiminta monialaisessa yhteistyöverkostossa ja yhdyspintatyöskentely
- Viestintä terveydenhoitajan työssä

Arviointimenetelmät

Reflektoiva portfolio: hylätty/täydennettävä/ 1-5 (potfolioon erilliset arviointikriteerit Moodlessa)
Opintojakson tehtävät: hylätty/täydennettävä/ hyväksytty

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Hylätty arvosana annetaan silloin, kun opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson osaamistavoitteita tai ei ole pystynyt osoittamaan osaamistaan.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on niukkaa. Portfoliossa on puutteita ja eri lähteiden käyttäminen ja perusteet ovat vähäisiä. Oma pohdinta puuttuu tai on vähäistä.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on hyvää. Portfoliossa on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä. Asioiden ja käsitteiden hallinta on sujuvaa ja johdonmukaista. Omaa pohdintaa on riittävästi.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on erinomaista. Portfoliossa on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä monipuolisesti. Osaamisessa näkyy sujuvuuden ja johdonmukaisuuden lisäksi myös kriittisyys ja innovatiivisuus. Omaa pohdintaa on monipuolisesti.

Ilmoittautumisaika

21.11.2022 - 08.01.2023

Ajoitus

27.02.2023 - 28.05.2023

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 40

Koulutus
  • Terveydenhoitajakoulutus
Opettaja
  • Sanna Imeläinen
  • Teija Maukonen
Opetusryhmät
  • Harjoitukset (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • HLPRTH22K
    Terveydenhoitajakoulutus 22K Lappeenranta
Pienryhmät
  • Harjoitukset
  • Luennot

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opinnot toteutetaan monimuoto-opintoina. Opintojakso sisältää lähiopetusta, kuten luennot, harjoitukset ja simulaatiot sekä itsenäistä työtä kuten tehtävät, oppimispäiväkirja ja Moodle-tentti.

Ajoitus ja läsnäolo

Osallistuminen lähiopetukseen on erittäin suotavaa, tarvittaessa korvaava tehtävä.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Haarala, Honkanen, Mellin & Tervaskanto-Mäentausta 2015. Terveydenhoitajan osaaminen. Edita

Muu kurssilla erikseen mainittava ja jaettava materiaali.

Työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyötä julkisen, yksityisen ja /tai kolmannen sektorin edustajien kanssa.

Uusintamahdollisuudet

Uusinnasta keskustellaan tarvittaessa opettajien kanssa.

Oppimisympäristö

Lisätietoa oppimisympäristöistä opintojakson alkaessa, verkko-oppimisympäristönä Moodle.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson kokonaisuus on 10 op, mikä vastaa 270 h opiskelijan työtä.

Sisältö

- Terveydenhoitajatyön historia ja tausta
- Promotiivinen ja preventiivinen terveydenhoitajatyö eri toimintaympäristöissä
- Vastuullisuus, kestävyys, eettisyys ja näyttöön perustuva toiminta terveydenhoitajan työssä
- Asiakaslähtöiset ja osallistavat toimintamallit sekä työmenetelmät
- Toiminta monialaisessa yhteistyöverkostossa ja yhdyspintatyöskentely
- Viestintä terveydenhoitajan työssä

Arviointimenetelmät

Opintojakson tehtävät ja oppimispäiväkirja: hyväksytty/ hylätty
Tentti: Hylätty/ 1 - 5

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Hylätty arvosana annetaan silloin, kun opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson osaamistavoitteita tai ei ole pystynyt osoittamaan osaamistaan (tehtävät ja tentti).

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on niukkaa. Oppimistehtävissä ja tentissä on puutteita ja eri lähteiden käyttäminen ja perusteet ovat vähäisiä.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on hyvää. Oppimistehtävissä ja tentissä on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä. Asioiden ja käsitteiden hallinta on sujuvaa ja johdonmukaista.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opintojaksolla vaaditun osaamisen (tiedot ja taidot) soveltaminen on erinomaista. Oppimistehtävissä ja tentissä on hyödynnetty soveltaen ja arvioiden eri lähteitä monipuolisesti. Osaamisessa näkyy sujuvuuden ja johdonmukaisuuden lisäksi myös kriittisyys ja innovatiivisuus.

Ilmoittautumisaika

21.11.2022 - 08.01.2023

Ajoitus

09.01.2023 - 26.02.2023

Opintopistemäärä

10 op

Virtuaaliosuus

10 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus, Lappeenranta

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Terveydenhoitajakoulutus
Opettaja
  • Mia Blomqvist
  • Heidi Väisänen
Opetusryhmät
  • Info (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Harjoitukset verkossa (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Verkkotentti (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • HLPRTH21SM
    Terveydenhoitajakoulutus 21SM Lappeenranta
Pienryhmät
  • Info
  • Verkkoluento
  • Harjoitukset verkossa
  • Verkkotentti

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Verkkoluennot, harjoitustehtävät, reflektoiva portfolio, tentti.

Ajoitus ja läsnäolo

100% läsnäolo harjoitustunneilla/simulaatioissa. Harjoitukset ja simulaatiot toteutuvat verkossa.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Haarala, Honkanen, Mellin & Tervaskanto-Mäentausta 2015. Terveydenhoitajan osaaminen. Edita
Muu kurssilla erikseen mainittava ja jaettava materiaali.

Työelämäyhteistyö

Harjoitustehtävät opiskelijoiden kesken sekä työelämäläheisesti yhteistyössä julkisen, yksityisen ja kolmannen sektorin edustajien
kanssa.

Uusintamahdollisuudet

Tentin arvosanaa voi korottaa kerran ja hylätyn tentin voi uusia kaksi kertaa.

Oppimisympäristö

Luennot, Moodle

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

10op = 270h

Sisältö

- Terveydenhoitajatyön asiakaslähtöiset toimintamallit ja työmenetelmät
- Asiakaslähtöinen motivoiva ohjausta ja hyvinvointivalmennus
- Näyttöön perustuva toiminta monialaisessa yhteistyöverkostossa
- Promotiivinen ja preventiivinen terveydenhoitajatyö eri toimintaympäristöissä
- Asiakaslähtöiset osallistavat ja toiminnalliset menetelmät sekä eri viestintäkanavat

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija pystyy nimeämään terveyden edistämisen asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä.
Opiskelija osaa niukasti soveltaa osallistavia ja toiminnallisia terveydenhoitajatyön menetelmiä yksilö- ja yhteisötasoisesti.
Opiskelija osaa harvoin perustella valitsemiaan työmenetelmiä ja toimintamalleja eikä osaa hyödyntää eri viestintäkanavia ja teknologiaa.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija pystyy osittain arvioimaan terveyden edistämisen asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä.
Opiskelija osaa pääosin soveltaa osallistavia ja toiminnallisia terveydenhoitajatyön menetelmiä yksilö- ja yhteisötasoisesti.
Opiskelija osaa jossain määrin perustella valitsemiaan työmenetelmiä ja toimintamalleja sekä jossain määrin hyödyntää eri viestintäkanavia ja teknologiaa.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa arvioida terveyden edistämisen asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä.
Opiskelija osaa asiakaslähtöisesti soveltaa osallistavia ja toiminnallisia terveydenhoitajatyön menetelmiä yksilö- ja yhteisötasoisesti.
Opiskelija osaa perustella valitsemiaan työmenetelmiä ja toimintamalleja sekä hyödyntää eri viestintäkanavia ja teknologiaa.

Ilmoittautumisaika

01.07.2022 - 04.09.2022

Ajoitus

26.09.2022 - 18.12.2022

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Terveydenhoitajakoulutus
Opettaja
  • Paula Vahla
  • Taru Simpura
Opetusryhmät
  • Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Harjoitus R 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Harjoitus R 2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Info (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Harjoitukset (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Tentti (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • HLPRTH21K
    Terveydenhoitajakoulutus 21K Lappeenranta
Pienryhmät
  • Luennot
  • Harjoitus R 1
  • Harjoitus R 2
  • Info
  • Harjoitukset
  • Tentti

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- toteuttaa terveydenhoitajatyön asiakaslähtöisiä toimintamalleja ja työmenetelmiä
- toteuttaa asiakaslähtöistä motivoivaa ohjausta ja hyvinvointivalmennusta
- perustella näyttöön perustuvaa toimintaansa monialaisessa yhteistyöverkostossa
- toteuttaa promotiivista ja preventiivistä terveydenhoitajatyötä eri toimintaympäristöissä
- arvioida ja kehittää yhdyspintatyöskentelyään

Arviointiasteikko

1-5