Branding and Marketing a Tourism Destination for Culinary and Sports TourismLaajuus (3 op)
Tunnus: KM00CU49
Laajuus
3 op
Opetuskieli
- englanti
Vastuuhenkilö
- Jaana Häkli
Osaamistavoitteet
The student is able to
- apply design thinking into creating new marketing ideas for a case company
- recognize the latest trends in culinary and sports tourism and destination branding
- collaborate in multicultural teams and implement a practical project.
Ilmoittautumisaika
02.10.2022 - 31.10.2022
Ajoitus
01.11.2022 - 31.01.2023
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
67 % Lähiopetus, 33 % Etäopetus
Yksikkö
Kielikeskus (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
15 - 35
Koulutus
- Kieliopinnot LAB
Opettaja
- Jaana Häkli
Opetusryhmät
- Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
KKIE22LABHKieli- ja viestintäopinnot 2022-2023, LAB
Pienryhmät
- Luennot
Osaamistavoitteet
The student is able to
- apply design thinking into creating new marketing ideas for a case company
- recognize the latest trends in culinary and sports tourism and destination branding
- collaborate in multicultural teams and implement a practical project.
Arviointiasteikko
1-5