Siirry suoraan sisältöön

Branding and Marketing a Tourism Destination for Culinary and Sports TourismLaajuus (3 op)

Tunnus: KM00CU49

Laajuus

3 op

Opetuskieli

  • englanti

Vastuuhenkilö

  • Jaana Häkli

Osaamistavoitteet

The student is able to
- apply design thinking into creating new marketing ideas for a case company
- recognize the latest trends in culinary and sports tourism and destination branding
- collaborate in multicultural teams and implement a practical project.

Ilmoittautumisaika

02.10.2022 - 31.10.2022

Ajoitus

01.11.2022 - 31.01.2023

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

67 % Lähiopetus, 33 % Etäopetus

Yksikkö

Kielikeskus (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

15 - 35

Koulutus
  • Kieliopinnot LAB
Opettaja
  • Jaana Häkli
Opetusryhmät
  • Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • KKIE22LABH
    Kieli- ja viestintäopinnot 2022-2023, LAB
Pienryhmät
  • Luennot

Osaamistavoitteet

The student is able to
- apply design thinking into creating new marketing ideas for a case company
- recognize the latest trends in culinary and sports tourism and destination branding
- collaborate in multicultural teams and implement a practical project.

Arviointiasteikko

1-5