Customer Experience Development (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CJ39-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
07.05.2025 - 31.08.2025
Ajoitus
31.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Complementary competence, Bachelor's
Opettaja
- Emmi Maijanen
Ryhmät
-
LLABTO25-26EComplementary competence (Bachelor's) 2025-2026, Faculty of Business and Hospitality Management
Osaamistavoitteet
The student is able to
- describe the customer experience framework
- search for reliable information about established procedures and tools, which can be used for customer experience management and development
- select appropriate procedures for the description and development of customer experience
Arviointiasteikko
1-5