Customer Experience Development (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CJ39-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
20.11.2024 - 10.01.2025
Ajoitus
03.03.2025 - 04.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Complementary competence, Bachelor's
Opettaja
- Emmi Maijanen
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Itsenäinen 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Seminaari 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Opintokäynti/ekskursio 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLPREX25KIBSaapuvat vaihto-opiskelijat 25K, pitkät vaihdot, liiketalous, Lappeenranta
-
LLPREX25KHSaapuvat vaihto-opiskelijat 25K, pitkät vaihdot, hotelli- ja ravintola-ala, Lappeenranta
-
LLABTO24-25EComplementary competence (Bachelor's) 2024-2025, Faculty of Business and Hospitality Management
Pienryhmät
- Luennot 1
- Itsenäinen 1
- Seminaari 1
- Opintokäynti/ekskursio 1
Osaamistavoitteet
The student is able to
- describe the customer experience framework
- search for reliable information about established procedures and tools, which can be used for customer experience management and development
- select appropriate procedures for the description and development of customer experience
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
The course has lectures, an excursion with observation, UX testing in the UX Lab, writing an individual learning essay, and final seminar.
Ajoitus ja läsnäolo
Course starts on March and ends at the end of the April.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Material given by the teacher.
Työelämäyhteistyö
Real-life business case and a visitor in the lectures.
Oppimisympäristö
Campus, UX Lab and excursion.
Sisältö
Customer experience pyramid: action, emotion, and meaning, both offline- and online environment.
Concepts, case examples, framework, and tools.
B2B perspective and taking care of customer relationships.
Customer experience linked to marketing communication and sales.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Customer relations and marketing -course.
The course is meant for 2nd and 3rd-year students, but also 1st-year students with working life experience or previous business studies can participate.
Arviointimenetelmät
Reflection essay
Customer experience analysis reports for a business partner (group)
Arviointiasteikko
1-5