Pelimallinnus (5 op)
Toteutuksen tunnus: AT00BY30-3006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 30.08.2024
Ajoitus
02.09.2024 - 13.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Teknologia (LAB)
Toimipiste
- Lahden kampus
- Verkkokampus, Lahti
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Johan Kuparinen
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 500. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
TLTITVT22KTieto- ja viestintätekniikan koulutus 22K Lahti
-
TLTIICTDD24SBachelor’s Degree Programme in Information and Communications Technology 24S, Double Degree, Lahti
-
TLTITVT22SVTieto- ja viestintätekniikan koulutus 22SV Lahti
-
TLTIEX24S2Saapuvat vaihto-opiskelijat 24S, pitkät vaihdot, tietotekniikka, Lahti
Pienryhmät
- Luennot 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hyödyntää mallinnusta erilaisissa ympäristöissä
- hyödyntää pelimoottoreiden kehittyneitä ominaisuuksia
- käyttää uusia teknolgioita peli- ja laajennetun todellisuuden sovelluksissa
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
3D-mallinnuksen jatkokurssi, jossa siirrytään Blenderin käytön edistyksellisempiin menetelmiin. Tärkeänä näkökulmana kurssilla on peleihin ja peliympäristöihin mallintaminen. Opintojakso toteutetaan viikottaisina hybridiluentoina sekä käytännön harjoituksina.
Ajoitus ja läsnäolo
Syksy 2022
Uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä
Oppimisympäristö
Moodle.lut.fi ja Zoom
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Mallinnus-kurssi suoritettu tai vastaavat tiedot
Arviointimenetelmät
Aktiivinen osallistuminen opetukseen, palautettavat harjoitustyöt.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson osaamistavoitteita
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa käyttää ja luoda kurssilla käytettyjen ohjelmistojen edistyneitä ominaisuuksia.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa monipuolisesti käyttää ja hyödyntää kurssilla käytettyjen ohjelmistojen 3D-mallinnusominaisuuksia.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee kurssilla käytetyt ohjelmistot ammattimaisesti ja pystyy soveltamaan saamiaan oppeja myös muiden ohjelmistojen käytössä. Palautettavien harjoitustöiden visuaalinen ulkoasu hyvin toteutettu.