Siirry suoraan sisältöön

Asiakas ja asiakaskokemus digitaalisessa palvelussa (5 op)

Toteutuksen tunnus: YH00CI19-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

20.11.2023 - 05.12.2023

Ajoitus

28.02.2024 - 10.04.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus, Lahti

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

25 - 45

Koulutus

  • Sosiaali- ja terveysalan koulutus (ylempi AMK), Sosiaali- ja terveyspalvelujen digiasiantuntija
  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, YAMK

Opettaja

  • Tuija Rinkinen
  • Taina Anttonen

Opetusryhmät

  • Verkkoluento 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • HLPRYTO23H
    Täydentävä osaaminen YAMK 2023-2024, Hyvinvointi, Lappeenranta
  • HLTIYSTD23SV
    Sosiaali- ja terveyspalvelujen digiasiantuntija (YAMK) 23SV Lahti
  • HLTIYTO23H
    Täydentävä osaaminen YAMK 2023-2024, Hyvinvointi, Lahti

Pienryhmät

  • Verkkoluento 1

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
• soveltaa uusinta tieto asiakasosallisuuden kehittämisessä
• analysoida kriittisesti asiakaskokemusta
• innovoida digitaalisia ratkaisuja palvelujen uudistamiseksi

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Verkkokampus
Opintojakson on tarkoitettu sosiaali- ja terveysalan YAMK- koulutuksen opiskelijoille, ensisijaisesti Sosiaali- ja terveyspalvelujen digiasiantuntija -koulutuksen opiskelijoille

Ajoitus ja läsnäolo

- ennakkotehtävä, julkaistaan tammikuussa 2024
- opetuspäivät 28.2. ja 10.4.2024
- harjoitustehtävä (tiimi)
- kehittämistehtävä (tiimi)
- ohjaus Zoomissa 13.3.2024, erillinen ajanvaraus (wiki)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

- opiskelumateriaali julkaista opintojakson aikana

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

- ei valinnaista suoritustapaa

Oppimisympäristö

- Moodle ja Zoom

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op = 135 h

Sisältö

Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- etsiä ja käyttää uusinta tieto ja käsitteitä asiakaskokemuksesta
- analysoida kriittisesti asiakaskokemusta
- innovoida digitaalisia ratkaisuja asiakaskokemuksen uudistamiseksi

Arviointimenetelmät

Osaamistavoitteet – ylempi AMK-arviointikehikko (EQF7)
- Tiedollinen osaaminen: tietoperusta ja lähteet
- Taidollinen osaaminen: asiantuntijuus sisällön käsittelyssä/soveltamisessa ja toteutus
- Viestintäosaaminen: kirjoittaminen, esittäminen ja visualisointi
- Vastuu ja itsenäisyys: kyky soveltaa tietoja ja taitoja

Osaamistavoitteiden saavuttaminen osoitetaan suorittamalla kehittämistehtävä ja sen kirjallisella raportoinnilla

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija osaa
- esittää perustelemattomasti ja suppeasti tietoa
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa puutteellisesti
- uudistamisen viestintä ei täytä asiatyyliselle kirjoittamiselle asetettuja kriteereitä tai sisältää liikaa samankaltaisuutta (Turnit)

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa
- esittää riittävästi ajankohtaista tietoa
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa kuvailevasti
- viestiä uudistamisesta lähes asiatyylillä, joka täyttää tieteelliselle kirjoittamiselle asetetut kriteerit

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa
- esittää ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa johdonmukaisesti
- viestiä uudistamisesta pääasiallisesti asiatyylillä, joka täyttää tieteelliselle kirjoittamiselle asetetut kriteerit

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa
- esittää kriittisesti valittua, ajankohtaista ja yhdisteltyä tietoa asiantuntijamaisesti
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa hallitusti, analysoiden ja uudistaen
- viestiä uudistamisesta virheettömällä asiatyylillä, joka täyttää tieteelliselle kirjoittamiselle asetetut kriteerit