Markkinoinnin psykologia (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CI65-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
20.11.2024 - 03.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 31.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Jussi Mozo
Ryhmät
-
LLABTOMATäydentävä osaaminen (AMK), Liiketoimintayksikkö, Markkinointi
-
LLABTO24-25Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
• kuvata miksi markkinointi vaikuttaa meihin ja mihin vaikutus perustuu
• nimetä sekä valita erilaisiin tilanteisiin soveltuvia vaikuttamisen keinoja
• perustella ammatillisesti eri sidosryhmille, miten kannattaa markkinoida
Arviointiasteikko
1-5