Hotel Operations (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CF17-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
21.11.2022 - 08.01.2023
Ajoitus
01.01.2023 - 31.05.2023
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
0 - 40
Koulutus
- Bachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management
Opettaja
- Lari-Pekka Ruotsi
Opetusryhmät
- Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Kenttä (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLPRHOMA22SBachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management 22S Lappeenranta
Pienryhmät
- Luennot
- Kenttä
Osaamistavoitteet
The student is able to
- describe the diversity of the hotel industry and the different earning logics in different types of hotels
- identify the customer’s experience of different customer groups and its meaning in the cooperation between different operations and functions
- manage the functions of different hotel service processes and price hotel products and services taking into account the requirements and profitability aspects of different distribution channels
- utilize GDS and PMS software in the day-to-day operations of the hotel and plan a shift list according to working conditions
Arviointiasteikko
1-5