Ammatillinen kasvu 2 (1 op)
Toteutuksen tunnus: AY00BT89-3048
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.07.2022 - 04.09.2022
Ajoitus
17.10.2022 - 16.12.2022
Opintopistemäärä
1 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
- Lappeenrannan kampus
- Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
- Fysioterapeuttikoulutus
Opettaja
- Heli Lahtio
- Outi Pöyhönen
- Tuula Hämäläinen
- Katri Angelin
Opetusryhmät
- Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
HLTIFYS22SFysioterapeuttikoulutus 22S Lahti
-
HLPRFYS22SFysioterapeuttikoulutus 22S Lappeenranta
Pienryhmät
- Verkkoluento
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa omaa osaamistaan suhteessa tavoitteena olevan uran osaamistarpeisiin
- osaa rakentaa uratoivetta tukevan HOPS-suunnitelman
- osaa monipuolisesti hyödyntää opintotarjontaa ja erilaisia opiskelumahdollisuuksia
- antaa palautetta opetuksesta ja palveluista ja osallistua näin koulutuksen kehittämiseen
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Zoom-tapaamiset ja itsenäistä sekä pienryhmissä tehtävää opiskelua.
Sisältöihin liittyen pohdintaa yksilöllisesti ja pienryhmissä.
Ajoitus ja läsnäolo
Ajoitus lokakuu-joulukuu.
Opintojakson suoritus tapahtuu läsnäolon ja tunneille valmistautumisen kautta.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Materiaali liitetään Moodle-oppimisalustalle.
Uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä.
Oppimisympäristö
Verkkokampus.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1op = 27 tuntia opiskelijan työtä.
Sisältö
- Omien opintojen seuraaminen (Peppi)
- Osaamisen kehittämisen vaihtoehdot urasuunnitelman mukaisesti
- Palautekeskustelut
Arviointimenetelmät
Opiskelija osallistuu oppimistapahtumiin.
Toimii ryhmässään aktiivisesti.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointikriteerit: arviointiasteikko hyväksytty/hylätty
- Opiskelija on osallistunut oppimistapahtumiin.
- Opiskelija päivittää Pepissä HOPSinsa.
- Opiskeija hahmottaa ammatillisen osaamisen keskeisen sisällön suhteessa omaan osaamisen kehittymisen vaiheeseen.
- Opiskelija on aktiivisesti osallistunut palautekeskusteluun.