Pelimallinnus (5 op)
Toteutuksen tunnus: AT00BY30-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.07.2022 - 04.09.2022
Ajoitus
05.09.2022 - 16.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Teknologia (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus, Lahti
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
- Studies for incoming exchange students
Opettaja
- Johan Kuparinen
Opetusryhmät
- Opetus (Koko: 100. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
TLTIEX22S2Saapuvat vaihto-opiskelijat 22S, pitkät vaihdot, tietotekniikka, Lahti
-
07TVT20KTieto- ja viestintätekniikan koulutus 20K, Lahti
-
TLTITVT20SVTieto- ja viestintätekniikan koulutus 20SV Lahti
-
TLTIICTDD22SBachelor’s Degree Programme in Information and Communications Technology 22S, Double Degree, Lahti
Pienryhmät
- Opetus
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hyödyntää mallinnusta erilaisissa ympäristöissä
- hyödyntää pelimoottoreiden kehittyneitä ominaisuuksia
- käyttää uusia teknolgioita peli- ja laajennetun todellisuuden sovelluksissa
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
3ds Max ohjelman edistykselliset ominaisuudet erityisesti pelimallinnnuksen näkökulmasta. Opintojakso toteutetaan laboratorio työskentelynä, joka sisältää tietoiskuja, käytännön harjoituksia, itsenäistä tiedonhankintaa sekä soveltamista. Opintojakso alkaa syyskuun alussa ja loppuu joulukuussa. Laboratorioharjoitukset pidetään kerran viikossa.
Ajoitus ja läsnäolo
Syksy 2022
Uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä
Oppimisympäristö
Moodle.lut.fi ja Zoom
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Mallinnus -kurssi suoritettu tai vastaavat tiedot
Arviointimenetelmät
Aktiivinen osallistuminen opetukseen, palautettavat harjoitustyöt.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson osaamistavoitteita
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa käyttää ja luoda kurssilla käytettyjen ohjelmistojen edistyneitä ominaisuuksia.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa monipuolisesti käyttää ja hyödyntää kurssilla käytettyjen ohjelmistojen 3D-mallinnusominaisuuksia.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee kurssilla käytetyt ohjelmistot ammattimaisesti ja pystyy soveltamaan saamiaan oppeja myös muiden ohjelmistojen käytössä. Palautettavien harjoitustöiden visuaalinen ulkoasu hyvin toteutettu.