Siirry suoraan sisältöön

Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa (3 op)

Toteutuksen tunnus: KVV0366-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

22.11.2021 - 15.03.2022

Ajoitus

12.01.2022 - 31.05.2022

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 200

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen, AMK

Opettaja

  • Tuula Hämäläinen

Ryhmät

  • HLABTO21H
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2021-2022, Hyvinvointiyksikkö

Osaamistavoitteet

Yrittäjyyspolku - toteutetaan yhdessä Saimaan ammattiopisto Sampon kanssa

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Verkko-opiskelu, ei sisällä aikaan sidottuja webinaareja. Opintojaksoon kuuluu ryhmässä toteutettavia kommentointitehtäviä, joiden aikatauluttamisesta ryhmä sopii keskenään. Ryhmät jaetaan satunnaisesti opintojakson alussa, joten kirjaudu alustalle toteutuksen alkaessa. Tehtävät jokainen osallistuja työstää itsekseen ja yhteinen työskentely on ryhmän keskinäistä vertaispalautetta ja kommentointia.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Materiaali löytyy verkkoalustalta.

Sisältö

Tavoitteet: Opiskelija
- ymmärtää digimarkkinoinnin merkityksen liiketoiminnassa
- tuntee digimarkkinoinnin käsitteet
- osaa hyödyntää digimarkkinoinnin välineitä
- tunnistaa brändin merkityksen liiketoiminnassa
- osaa suunnitella ja toteuttaa sosiaalisen median sisältöä
- osaa laatia yksinkertaisen digitaalisen markkinoinnin suunnitelman
- osaa arvioida omaa oppimistaan

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Ei vaadi aiempaa osaamista. Soveltuu eri alojen opiskelijoille. Tarkista omalta tutoropettajaltasi soveltuvuus tutkintoosi.

Arviointimenetelmät

Itse ja vertaisarviointi, tehtävien hyväksytty suorittaminen

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty