Ammatillinen kasvu 1 (1 op)
Toteutuksen tunnus: AY00BT88-3054
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.11.2021 - 09.01.2022
Ajoitus
04.01.2022 - 31.03.2022
Opintopistemäärä
1 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
- Lappeenrannan kampus
- Verkkokampus
- Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 70
Koulutus
- Fysioterapeuttikoulutus
Opettaja
- Heli Lahtio
- Outi Pöyhönen
- Tuula Hämäläinen
- Katri Angelin
Ryhmät
-
HLPRFYS22KMFysioterapeuttikoulutus 22KM Lappeenranta
-
HLTIFYS22KMFysioterapeuttikoulutus 22KM Lahti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- suunnitella omaa oppimistaan ja toimia omia opintojaan koskevissa yhteistyötilanteissa
- tunnistaa itsensä oppijana ja pystyy kehittämään omia oppimisen valmiuksiaan
- toimia ryhmän jäsenenä
- toimia ammattikorkeakoulun oppimisympäristöissä
- hahmottaa omaa alaa ja sen tulevaisuuden osaamistarpeita
- antaa palautetta opetuksesta ja palveluista ja osallistua näin koulutuksen kehittämiseen
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojakso alkaa kotikampuksilla ja jatkuu verkkotapaamisilla.
Opintojakso sisältää itsenäistä sekä pienryhmissä tehtävää opiskelua.
Ajoitus ja läsnäolo
Ajoitus tammi-maaliskuu.
Opintojakson suoritus tapahtuu läsnäolon ja tunneille valmistautumisen kautta.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Materiaali linkitetään Moodleen.
Uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä.
Oppimisympäristö
Moodle-oppimisalusta
Lappeenrannan ja Lahden kampus sekä verkkokampus.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1op = 27 tuntia opiskelijan työtä.
Sisältö
- Ryhmäytyminen
- HOPS, AHOT (oma osaaminen, omat vahvuudet ja kehittämistarpeet - SWOT)
- Palautekeskustelut, palautteenantojärjestelmään tutustuminen
- Harjoittelujen orientaatio, työelämäläheisyys opinnoissa (LAB duuni)
- Orientaatioinfot
Arviointimenetelmät
Opiskelija valmistautuu ja osallistuu oppimistapahtumiin.
Toimii ryhmässään aktiivisesti.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointikriteerit: arviointiasteikko hyväksytty/hylätty
Opiskelija on osallistunut oppimistapahtumiin.
Opiskelijan toiminta on omaa ryhmää tukevaa.
Opiskelija on osallistunut HOPS-keskusteluun ja sisäistänyt opintosuunnittelun periaatteet.
Opiskelija ymmärtää palautteenantamisen merkityksen ja antaa palautetta.