Siirry suoraan sisältöön

Measuring Customer Experience (5 op)

Toteutuksen tunnus: LI00BI65-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.11.2021 - 14.01.2022

Ajoitus

24.01.2022 - 30.04.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

0 - 25

Koulutus

  • Complementary competence and optional courses taught in English: Bachelors
  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK

Opettaja

  • Pasi Tiihonen

Opetusryhmät

  • Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLABTO22H
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2022, Liiketoimintayksikkö
  • LLTIEX22K2
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 22K, pitkät vaihdot, tietojenkäsittely, Lahti
  • LLTIEX22K1
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 22K, pitkät vaihdot, liiketalous, Lahti

Pienryhmät

  • Luennot 1

Osaamistavoitteet

The student is able to
- choose customer experience metrics suitable for set objectives
- plan and implement customer experience measurement
- utilise the data gathered on customer experience to develop business operations

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Contact sessions and independent working. Team assignments and some individual tasks. Work is mostly done in teams. Reflecting and dialogue about work done is big part of the course.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

All material will be available online

Sisältö

Learning objectives of the course
The student is able to
- choose customer experience metrics suitable for set objectives
- plan and implement customer experience measurement
- utilize the data gathered on customer experience to develop business operations

Principles and challanges of measuring customer experience, different ways to measure and set metrics, test and "validate" meaning of measurements (and utilize the data). Plan and carry out measurents.

Arviointimenetelmät

Grading and assesment will be based on returned work and self and peer evaluations.

Arviointiasteikko

1-5