Siirry suoraan sisältöön

Hotel Operations (5 op)

Toteutuksen tunnus: AL00CF17-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.11.2021 - 09.01.2022

Ajoitus

07.03.2022 - 01.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

0 - 40

Koulutus

  • Bachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management

Opettaja

  • Lari-Pekka Ruotsi

Opetusryhmät

  • Luennot 1 (Koko: 40. Avoin AMK: 0.)
  • Kenttä 1 (Koko: 40. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLPRHOMA21S
    Bachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management 21S Lappeenranta

Pienryhmät

  • Luennot 1
  • Kenttä 1

Osaamistavoitteet

The student is able to
- describe the diversity of the hotel industry and the different earning logics in different types of hotels
- identify the customer’s experience of different customer groups and its meaning in the cooperation between different operations and functions
- manage the functions of different hotel service processes and price hotel products and services taking into account the requirements and profitability aspects of different distribution channels
- utilize GDS and PMS software in the day-to-day operations of the hotel and plan a shift list according to working conditions

Arviointiasteikko

1-5