Siirry suoraan sisältöön

Marketing Communications and Sales (5 op)

Toteutuksen tunnus: KMR0612-19004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.11.2021 - 14.01.2022

Ajoitus

01.03.2022 - 13.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Bachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management

Opettaja

  • Outi Katajamäki

Opetusryhmät

  • Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Seminaari 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Harjoitukset 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLPRHOMA20S
    Bachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management 20S Lappeenranta
  • LLPREX22KH
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 22K, pitkät vaihdot, hotelli- ja ravintola-ala, Lappeenranta

Pienryhmät

  • Luennot 1
  • Seminaari 1
  • Harjoitukset 1

Osaamistavoitteet

Learn about professional marketing communications and sales, and their linkage to the company strategy.
Learn planning of successful marketing communications strategy, get knowledge of marketing communication and the different features of marketing communications tools. Learn about personal selling and the selling process. Steps of a typical selling process.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Kurssi toteutetaan intro-luennoilla ensisijaisesti kontaktiopetuksena sekä ryhmätehtävillä case-yritykselle.

Ajoitus ja läsnäolo

Luokkaopetusta on 12 kertaa, ja niiden aikana työstetään markkinointiviestinnän suunnitelmaa case-yrityksille. Osallistuminen on osa kurssisuoritusta.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Luentomateriaalit ja opiskelijoiden keräämät lähteet.

Työelämäyhteistyö

Kurssilla keskitytään yrityksen X markkinointiviestinnän suunnitteluun ja toteutukseen.

Oppimisympäristö

Kampuksella.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op = 135 tuntia opiskelijan työtä.

Sisältö

Marketing communications strategy, basic elements of marketing communications. Means and special features of different marketing communications tools. Personal selling, stages of sales process and planning sales operations

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Basics of marketing

Arviointiasteikko

1-5