Sami Lanu
Sami Lanu
Moodle ja opettajien jakama materiaali. (not translated)
Kurssi järjestetään osin lähiopetuksena ja osin verkossa. Kurssilla on kaksi opettajaa, Sami Lanu ja Katja Remsu. Kurssillla on käytössä Moodle, josta löytyvät kurssin aikataulut, materiaalit ja ennakkotehtävät. Tavoitetaso C2, minimitaso C1 (not translated)
Arviointi C1-C2 Arvosana-asteikko 5-0 (not translated)
Finnish
24.08.2021 - 18.12.2021
01.07.2021 - 05.09.2021
Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.
Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)
Sami Lanu, Katja Remsu
Master Business Administration, Business Development and Leadership, Master’s Degree Programme in Hotel and Restaurant Management
Lappeenranta Campus
2 credits
1-5
Osallistuminen lähiopetukseen ja verkossa. (not translated)
Lähiopetus, Moodle, verkko (not translated)
Lanu: - digitalisoitunut viestintäympäristö - eri kanavien käyttö viestinnässä - brändin merkitys ulkoisessa viestinnässä - markkinointiviestinnän muutokset ja mahdollisuudet Remsu: - esiintymistaidot - nonverbaalinen viestintä - argumentoiva puhe ja palautteen anto - oman osaamisen sanoittaminen - muutosviestintä, arvoviestintä, rekrytointiviestintä - ryhmäviestintä Tarkemmat sisällöt kerrotaan ensimmäisellä tapaamiskerralla. (not translated)
Opiskelija ei hallitsee opintojakson sisältöä lainkaan. Puhetaito: Sisällön suunnittelua ei ole tapahtunut juuri lainkaan. Esiintyminen on epävarmaa, vuorovaikutus puuttuu ja nonverbaalinen viestintä on ristiriidassa puheen kanssa. Jäsentely ja johdonmukaisuus puuttuvat, samoin . sidosteisuus. Kieli on epäselvää ja puhe on hiljaista/monotonista). Kirjoitustaito: Kieli sisältää niin paljon virheitä, että viesti ei välity. Teksti etenee pääosin epäloogisesti ja lauseet ovat irrallisia. Ulkoasu ei noudattaa standardia. Teksti on pää osin tekstilaji- ja /tai tyylikonventioiden vastaista. Sisältö ei vastaa lainkaan tehtävänantoa. Digitaalinen viestintä: Opiskelija ymmärtää monikanavaisen ja digitalisoituneen toimintaympäristön asettamat vaatimukset ja mahdollisuudet esimiehille. (not translated)
Opiskelija hallitsee opintojakson sisällön tyydyttävästi. Suullinen viestintä: Puheessa kuulijakuntaa, tilannetta eikä tavoitetta ole otettu tarpeeksi hyvin huomioon. Esiintyminen on epävarmaa, vuorovaikutus puuttuu ja nonverbaalinen viestintä on ristiriidassa puheen kanssa. Jäsentely, sidosteisuus ja johdonmukaisuus ovat epäselviä. Kieli on paikoin epäselvää ja äänelliset tehokeinot puuttuvat. Kirjallinen viestintä: Kieli sisältää paljon virheitä, mutta viesti välittyy. Teksti etenee paikoin epäloogisesti ja lauseet ovat irrallisia. Teksti ei täytä tekstilaji- ja /tai tyylikonventioita. Sisältö vastaa suppeasti tehtävänantoa. Digitaalinen viestintä: Opiskelija osaa listata viestinnän kanavat ja muutoksen suurimmat taustat. (not translated)
Opiskelija hallitsee opintojakson sisällön hyvin. Suullinen viestintä: Esityksen sisältö on valittu tilanteen, kuulijakunnan ja tavoitteen kannalta, mutta ihan kaikessa ei ole onnistuttu. Esiintyminen on luontevaa, puhuja saa kontaktin kuulijoihin ja hän osaa käyttää nonverbaalin viestinnän keinoja. Jäsentely on johdonmukainen, mutta sidosteisuudessa voi olla puutteita. Kieli on riittävän selkeää, kuuluvaa ja ilmeikästä. Kirjallinen viestintä: Teksti on melko sujuvaa, selkeää ja melko virheetöntä. Teksti etenee kohtalaisen loogisesti ja sidosteisesti, mutta sisältää pieniä tekstilaji- ja/tai tyylivirheitä. Sisältö vastaa pääosin tehtävänantoa. Digitaalinen viestintä: Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa muuttuneen viestintäympäristön mahdollisuuksia esimiestyössä kohtuullisesti. (not translated)
Opiskelija hallitsee opintojakson sisällön erinomaisesti. Suullinen viestintä: Esityksen sisältö on valittu taitavasti, tavoitteellisesti kuulijakunnan ja tilanteen mukaan. Esiintyminen on ryhdikästä ja vakuuttavaa, vuorovaikutus on erittäin taitavaa ja spontaania. Nonverbaalinen viestintä tukee tehokkaasti puhetta. Jäsentely on loogista ja siirtymät sujuvia. Kieli on erittäin selkeää, kuuluvaa, vivahteikasta ja ilmeikästä. Kirjallinen viestintä: Teksti on sujuvaa, monipuolista, selkeää ja vakuuttavaa sekä virheetöntä. Teksti etenee loogisesti ja on erinomaisesti jäsentynyttä ja sidosteista. Sisältö, tekstilaji ja tyyli vastaavat täysin tehtävänantoa. Digitaalinen viestintä: Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa muuttuneen viestintäympäristön mahdollisuuksia esimiestyössä erinomaisesti. (not translated)