Restaurant FunctionsLaajuus (5 op)
Tunnus: AL00CF16
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Student knows different business ideas and types of restaurant.
Student understands customer service as one of the central values and success factors of the sector.
Student knows how to use the basic methods and equipments of making food and beverages.
Student can apply in practice the basics of service techniques and setting for meals.
Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 30.08.2024
Ajoitus
05.09.2024 - 15.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Bachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management
Opettaja
- Ann-Mari Karvinen
- Jukka Moilanen
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitukset 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitukset 2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Tentti 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLPRHOMA24SBachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management 24S Lappeenranta
Pienryhmät
- Luennot 1
- Harjoitukset 1
- Harjoitukset 2
- Tentti 1
Osaamistavoitteet
Student knows different business ideas and types of restaurant.
Student understands customer service as one of the central values and success factors of the sector.
Student knows how to use the basic methods and equipments of making food and beverages.
Student can apply in practice the basics of service techniques and setting for meals.
Arviointiasteikko
1-5
Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 30.08.2024
Ajoitus
05.09.2024 - 15.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Bachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management
Opettaja
- Ann-Mari Karvinen
- Jukka Moilanen
Opetusryhmät
- Harjoitukset 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitukset 2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLPRHOMA24SBachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management 24S Lappeenranta
Pienryhmät
- Harjoitukset 1
- Harjoitukset 2
Osaamistavoitteet
Student knows different business ideas and types of restaurant.
Student understands customer service as one of the central values and success factors of the sector.
Student knows how to use the basic methods and equipments of making food and beverages.
Student can apply in practice the basics of service techniques and setting for meals.
Arviointiasteikko
1-5
Ilmoittautumisaika
15.05.2023 - 01.09.2023
Ajoitus
04.09.2023 - 30.11.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Bachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management
Opettaja
- Ann-Mari Karvinen
- Jukka Moilanen
Opetusryhmät
- Harjoitukset 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitukset 2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitukset 1 ja 2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLPRHOMA23SBachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management 23S Lappeenranta
Pienryhmät
- Harjoitukset 1
- Harjoitukset 2
- Harjoitukset 1 ja 2
Osaamistavoitteet
Student knows different business ideas and types of restaurant.
Student understands customer service as one of the central values and success factors of the sector.
Student knows how to use the basic methods and equipments of making food and beverages.
Student can apply in practice the basics of service techniques and setting for meals.
Arviointiasteikko
1-5
Ilmoittautumisaika
01.07.2022 - 04.09.2022
Ajoitus
30.08.2022 - 21.11.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Bachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management
Opettaja
- Tapio Laine
- Ann-Mari Karvinen
- Jukka Moilanen
Opetusryhmät
- Harjoitus R 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitus R 2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitukset R1 ja R2 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLPRHOMA22SBachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management 22S Lappeenranta
Pienryhmät
- Harjoitus R 1
- Harjoitus R 2
- Harjoitukset R1 ja R2
Osaamistavoitteet
Student knows different business ideas and types of restaurant.
Student understands customer service as one of the central values and success factors of the sector.
Student knows how to use the basic methods and equipments of making food and beverages.
Student can apply in practice the basics of service techniques and setting for meals.
Arviointiasteikko
1-5