Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöisten sähköisten palvelujen kehittäminenLaajuus (5 op)

Tunnus: YH00CR83

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- analysoida sähköisten palvelujen kehittämistarpeita, mahdollisuuksia ja haasteita asiakaslähtöisten palvelujen
kehittämisessä
- kehittää asiakaslähtöisiä digitaalisia palvelu- ja toimintaprosesseja monialaisessa yhteistyössä
- suunnitella asiakaslähtöisen sähköisen sote-palvelun käyttöönottoprosessin

Ilmoittautumisaika

15.05.2023 - 01.09.2023

Ajoitus

01.09.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus, Lappeenranta

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Sosiaali- ja terveysalan koulutus (ylempi AMK), Integroitujen hyvinvointipalvelujen kehittäjä ja johtaja (2021, 2022)
Opettaja
  • LAB_virtuaalihenkilö LAB_virtuaalihenkilö_hyvinvointi_YAMK_LTI
  • Anne Suikkanen
Opetusryhmät
  • Verkkoluento 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • HLPRYTO23H
    Täydentävä osaaminen YAMK 2023-2024, Hyvinvointi, Lappeenranta
  • HLPRYHYJO22S
    Integroitujen hyvinvointipalvelujen kehittäjä ja johtaja (YAMK) 22S Lappeenranta
  • HLTIYTO23H
    Täydentävä osaaminen YAMK 2023-2024, Hyvinvointi, Lahti
Pienryhmät
  • Verkkoluento 1

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- analysoida sähköisten palvelujen kehittämistarpeita, mahdollisuuksia ja haasteita asiakaslähtöisten palvelujen
kehittämisessä
- kehittää asiakaslähtöisiä digitaalisia palvelu- ja toimintaprosesseja monialaisessa yhteistyössä
- suunnitella asiakaslähtöisen sähköisen sote-palvelun käyttöönottoprosessin

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojakso toteutuu kokonaan verkkovälitteisesti.

Zoom-yhteydellä toteutettavien kontaktiopetuskertojen alustava aikataulu (muutokset mahdollisia):

pe 15.9. 2023 klo 14-18
pe 13.10.2023 klo 14-18

Opintojakson suorituksena ovat arvioitavat tehtävät.

Ajoitus ja läsnäolo

Opintojakson suorittaminen ei edellytä osallistumista kontaktipäiviin, mutta helpottaa mm. tehtävien tekemistä.

Opintojakso alkaa ennakkotehtävällä, jonka ohjeistus löytyy opintojakson Moodlesta.

Oppimisympäristö

Zoom- ja Moodle-oppimisympäristöt.

Sisältö

Opintojakson jälkeen osaat

- analysoida sähköisten palvelujen kehittämistarpeita, mahdollisuuksia ja haasteita asiakaslähtöisten palvelujen kehittämisessä
- kehittää asiakaslähtöisiä digitaalisia palvelu- ja toimintaprosesseja monialaisessa yhteistyössä
- suunnitella asiakaslähtöisen sähköisen sote-palvelun käyttöönottoprosessin

Arviointiasteikko

1-5

Ilmoittautumisaika

21.11.2022 - 08.01.2023

Ajoitus

01.03.2023 - 30.07.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus, Lahti

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • LAB_virtuaalihenkilö LAB_virtuaalihenkilö_hyvinvointi_YAMK_LTI
  • Anne Suikkanen
Opetusryhmät
  • Verkkoluento 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • HLPRYTO22H
    Täydentävä osaaminen YAMK 2022-2023, Hyvinvointi, Lappeenranta
  • HLTIYTO22H
    Täydentävä osaaminen YAMK 2022-2023, Hyvinvointi, Lahti
Pienryhmät
  • Verkkoluento 1

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- analysoida sähköisten palvelujen kehittämistarpeita, mahdollisuuksia ja haasteita asiakaslähtöisten palvelujen
kehittämisessä
- kehittää asiakaslähtöisiä digitaalisia palvelu- ja toimintaprosesseja monialaisessa yhteistyössä
- suunnitella asiakaslähtöisen sähköisen sote-palvelun käyttöönottoprosessin

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojakso toteutuu kokonaan verkkovälitteisesti.

Zoom-yhteydellä toteutettavat kontaktiopetukset:

pe 31.03.2023 klo 14-18
pe 05.05.2023 klo 14-18

Opintojakson suorituksena on arvioitava tehtävä.

Ajoitus ja läsnäolo

Opintojakson suorittaminen ei edellytä osallistumista kontaktipäiviin, mutta helpottaa mm. tehtävien tekemistä.

Opintojakso alkaa ennakkotehtävällä, jonka ohjeistus löytyy opintojakson Moodlesta.

Oppimisympäristö

Zoom- ja Moodle-oppimisympäristöt.

Sisältö

Opintojakson jälkeen osaat

- analysoida sähköisten palvelujen kehittämistarpeita, mahdollisuuksia ja haasteita asiakaslähtöisten palvelujen kehittämisessä
- kehittää asiakaslähtöisiä digitaalisia palvelu- ja toimintaprosesseja monialaisessa yhteistyössä
- suunnitella asiakaslähtöisen sähköisen sote-palvelun käyttöönottoprosessin

Arviointiasteikko

1-5