KehittämistehtäväLaajuus (5 op)
Tunnus: AH00CG12
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osa:
- tuottaa uutta tietoa ja innovaatioita, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.
Ilmoittautumisaika
20.11.2024 - 03.01.2025
Ajoitus
08.01.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Ensihoitajakoulutus
Opettaja
- Tia Windahl
Ryhmät
-
HLPREH24SMUEnsihoitajan muuntokoulutus sairaanhoitajille 24SMU Lappeenranta
Osaamistavoitteet
Opiskelija osa:
- tuottaa uutta tietoa ja innovaatioita, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Kehittämistehtävä on sairaanhoitaja AMK-taustaiselle ensihoitaja AMK-muuntokoulutuksen opiskelijalle tarkoitettu työelämälähtöinen tehtävä. Kehittämistehtävän prosessissa opiskelija saa valmiuksia uuden tiedon ja innovaatioiden tuottamiseen, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.
Ajoitus ja läsnäolo
Ohjattu itsenäinen työskentely
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei ole.
Työelämäyhteistyö
Kehittämistehtävällä on yleensä työelämän toimeksianto. Luonteeltaan kehittämistehtävä on jonkin palveluprosessin tai toimintamallin uudistamista, hyvien käytänteiden juurruttamista, käytännön ongelman ratkaisemista, uusien työmenetelmien tai innovaatioiden kehittämistä. Oleellista on, että työn tulokset ovat hyödynnettävissä. Opiskelijat voivat myös jatkaa aiemman opinnäytetyönsä aihetta ja syventää siihen liittyvää ammatillista osaamistaan esim. toiminnallisella osuudella.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kehittämistehtän laajuus on 5 op
5 X 27h = 135 h opiskelijan työtä
Sisältö
Kehittämistehtäväprosessin julkaisuvaihtoehtoja ovat mm. LAB Focuksen teksti-, ääni- ja videojulkaisut
Julkaisuissa noudatetaan LAB Focus -toimituskunnan ohjeita. Julkaisutyö tapahtuu yhteystyössä ohjaavan opettajan kanssa
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Ilmoittautumisaika
04.12.2024 - 03.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 31.07.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Avoin AMK, sosiaali ja terveys
Opettaja
- Monika Mäisti
Opetusryhmät
- Kehittämistehtävä info (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
HLPRAVOEH25KAvoin AMK, Sairaanhoitajasta ensihoitajaksi polkuopinnot 25K, Lappeenranta
Pienryhmät
- Kehittämistehtävä info
Osaamistavoitteet
Opiskelija osa:
- tuottaa uutta tietoa ja innovaatioita, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Kehittämistehtävä on sairaanhoitaja AMK-taustaiselle ensihoitaja AMK-muuntokoulutuksen opiskelijalle tarkoitettu työelämälähtöinen tehtävä. Kehittämistehtävän prosessissa opiskelija saa valmiuksia uuden tiedon ja innovaatioiden tuottamiseen, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.
Ajoitus ja läsnäolo
Ohjattu itsenäinen työskentely
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei ole.
Työelämäyhteistyö
Kehittämistehtävällä on yleensä työelämän toimeksianto. Luonteeltaan kehittämistehtävä on jonkin palveluprosessin tai toimintamallin uudistamista, hyvien käytänteiden juurruttamista, käytännön ongelman ratkaisemista, uusien työmenetelmien tai innovaatioiden kehittämistä. Oleellista on, että työn tulokset ovat hyödynnettävissä. Opiskelijat voivat myös jatkaa aiemman opinnäytetyönsä aihetta ja syventää siihen liittyvää ammatillista osaamistaan esim. toiminnallisella osuudella.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kehittämistehtän laajuus on 5 op
5 X 27h = 135 h opiskelijan työtä
Sisältö
Kehittämistehtävä posessin dokumentointiin on kaksi vaihtoehtoa: raportti tai blogikirjoitus
Kehittämistehtävän raportin kirjoittamisessa käytetään LAB-ammattikorkeakoulun opinnäytetyön kirjoituspohjaa.
Blogikirjoituksessa noudatetaan LAB Focus -toimituskunnan kirjoittajaohjetta . Kirjoitustyö tapahtuu yhteystyössä ohjaavan opettajan kanssa
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Ilmoittautumisaika
01.08.2024 - 30.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.07.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus, Lappeenranta
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Ensihoitajakoulutus
Opettaja
- Outi Koivulahti
- Meeri Heino
Ryhmät
-
HLPREH24SMU2Ensihoitajan muuntokoulutus sairaanhoitajille 24SMU2 Lappeenranta
Osaamistavoitteet
Opiskelija osa:
- tuottaa uutta tietoa ja innovaatioita, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.
Arviointiasteikko
1-5
Ilmoittautumisaika
20.11.2023 - 05.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 14.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
- Lahden kampus
- Verkkokampus, Lahti
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Ensihoitajakoulutus
Opettaja
- Tia Windahl
- Outi Koivulahti
Ryhmät
-
HLTIEH23SMUEnsihoitajan muuntokoulutus sairaanhoitajille 23SMU Lahti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osa:
- tuottaa uutta tietoa ja innovaatioita, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Kehittämistehtävä on sairaanhoitaja AMK-taustaiselle ensihoitaja AMK-muuntokoulutuksen opiskelijalle tarkoitettu työelämälähtöinen tehtävä. Kehittämistehtävän prosessissa opiskelija saa valmiuksia uuden tiedon ja innovaatioiden tuottamiseen, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.
Ajoitus ja läsnäolo
Ohjattu itsenäinen työskentely
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei ole.
Työelämäyhteistyö
Kehittämistehtävällä on yleensä työelämän toimeksianto. Luonteeltaan kehittämistehtävä on jonkin palveluprosessin tai toimintamallin uudistamista, hyvien käytänteiden juurruttamista, käytännön ongelman ratkaisemista, uusien työmenetelmien tai innovaatioiden kehittämistä. Oleellista on, että työn tulokset ovat hyödynnettävissä. Opiskelijat voivat myös jatkaa aiemman opinnäytetyönsä aihetta ja syventää siihen liittyvää ammatillista osaamistaan esim. toiminnallisella osuudella.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kehittämistehtän laajuus on 5 op
5 X 27h = 135 h opiskelijan työtä
Sisältö
Kehittämistehtävä posessin dokumentointiin on kaksi vaihtoehtoa: raportti tai blogikirjoitus
Kehittämistehtävän raportin kirjoittamisessa käytetään LAB-ammattikorkeakoulun opinnäytetyön kirjoituspohjaa.
Blogikirjoituksessa noudatetaan LAB Focus -toimituskunnan kirjoittajaohjetta . Kirjoitustyö tapahtuu yhteystyössä ohjaavan opettajan kanssa
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Ilmoittautumisaika
08.01.2024 - 31.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 27
Opettaja
- Tia Windahl
- Outi Koivulahti
- Monika Mäisti
- Meeri Heino
Ryhmät
-
HLPRAVOEH24KAvoin AMK, Sairaanhoitajasta ensihoitajaksi polkuopinnot 24K, Lappeenranta
Osaamistavoitteet
Opiskelija osa:
- tuottaa uutta tietoa ja innovaatioita, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Kehittämistehtävä on sairaanhoitaja AMK-taustaiselle ensihoitaja AMK-muuntokoulutuksen opiskelijalle tarkoitettu työelämälähtöinen tehtävä. Kehittämistehtävän prosessissa opiskelija saa valmiuksia uuden tiedon ja innovaatioiden tuottamiseen, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.
Ajoitus ja läsnäolo
Ohjattu itsenäinen työskentely
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei ole.
Työelämäyhteistyö
Kehittämistehtävällä on yleensä työelämän toimeksianto. Luonteeltaan kehittämistehtävä on jonkin palveluprosessin tai toimintamallin uudistamista, hyvien käytänteiden juurruttamista, käytännön ongelman ratkaisemista, uusien työmenetelmien tai innovaatioiden kehittämistä. Oleellista on, että työn tulokset ovat hyödynnettävissä. Opiskelijat voivat myös jatkaa aiemman opinnäytetyönsä aihetta ja syventää siihen liittyvää ammatillista osaamistaan esim. toiminnallisella osuudella.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kehittämistehtän laajuus on 5 op
5 X 27h = 135 h opiskelijan työtä
Sisältö
Kehittämistehtävä posessin dokumentointiin on kaksi vaihtoehtoa: raportti tai blogikirjoitus
Kehittämistehtävän raportin kirjoittamisessa käytetään LAB-ammattikorkeakoulun opinnäytetyön kirjoituspohjaa.
Blogikirjoituksessa noudatetaan LAB Focus -toimituskunnan kirjoittajaohjetta . Kirjoitustyö tapahtuu yhteystyössä ohjaavan opettajan kanssa
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Ilmoittautumisaika
21.11.2022 - 08.01.2023
Ajoitus
09.01.2023 - 04.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Ensihoitajakoulutus
Opettaja
- Tia Windahl
- Antti Tanninen
Ryhmät
-
HLPREH22SMUMEnsihoitajan muuntokoulutus sairaanhoitajille 22SMUM Lappeenranta
Osaamistavoitteet
Opiskelija osa:
- tuottaa uutta tietoa ja innovaatioita, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Kehittämistehtävä on sairaanhoitaja AMK-taustaiselle ensihoitaja AMK-muuntokoulutuksen opiskelijalle tarkoitettu työelämälähtöinen tehtävä. Kehittämistehtävän prosessissa opiskelija saa valmiuksia uuden tiedon ja innovaatioiden tuottamiseen, jota voidaan hyödyntää tulokselliseen ja vaikuttavaan toimintaan sosiaali- ja terveydenhuollossa.
Ajoitus ja läsnäolo
Ohjattu itsenäinen työskentely
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei ole.
Työelämäyhteistyö
Kehittämistehtävällä on yleensä työelämän toimeksianto. Luonteeltaan kehittämistehtävä on jonkin palveluprosessin tai toimintamallin uudistamista, hyvien käytänteiden juurruttamista, käytännön ongelman ratkaisemista, uusien työmenetelmien tai innovaatioiden kehittämistä. Oleellista on, että työn tulokset ovat hyödynnettävissä. Opiskelijat voivat myös jatkaa aiemman opinnäytetyönsä aihetta ja syventää siihen liittyvää ammatillista osaamistaan esim. toiminnallisella osuudella.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kehittämistehtän laajuus on 5 op
5 X 27h = 135 h opiskelijan työtä
Sisältö
Kehittämistehtävä posessin dokumentointiin on kaksi vaihtoehtoa: raportti tai blogikirjoitus
Kehittämistehtävän raportin kirjoittamisessa käytetään LAB-ammattikorkeakoulun opinnäytetyön kirjoituspohjaa.
Blogikirjoituksessa noudatetaan LAB Focus -toimituskunnan kirjoittajaohjetta . Kirjoitustyö tapahtuu yhteystyössä ohjaavan opettajan kanssa
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty