Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen kauppa (5 op)

Toteutuksen tunnus: AL00DH02-3001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

01.01.2026 - 31.05.2026

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen, AMK

Opettaja

  • Markus Hämynen

Ryhmät

  • LLABTO25-26
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2025-2026, Liiketoimintayksikkö

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa: ​
- Analysoida erilaisten digitaalisten liiketoimintamallien ja strategioiden soveltumista yrityksen tavoitteisiin, tarjoomaan ja toimialan erityispiirteisiin​
- Arvioida digitaalisessa kaupassa tarvittavat resurssit sekä ekosysteemin toimijoiden, teknologioiden ja toimintojen vuorovaikutuksen liiketoiminnan menestykselle​
- Ymmärtää digitaaliseen kauppaan keskeisesti liittyvän käyttäjä- ja asiakaskokemuksen merkityksen sekä esteettömyyden, tietosuojan ja kuluttajansuojalain vaatimukset​
- Tunnistaa konversioiden tyypit sekä keskeiset mittarit ja ymmärtää konversioiden optimoinnin vaikutuksen myyntiin ja liiketoiminnan kasvuun​
- Kartoittaa menestystekijöitä ja analysoida digitaaliseen kaupankäyntiin vaikuttavia megatrendejä ja ilmiöitä huomioiden vastuullisuusnäkökulmat

Arviointiasteikko

1-5