Siirry suoraan sisältöön

Kasvua markkinoinnin työkaluilla (10 op)

Toteutuksen tunnus: AL00DH00-3001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

01.08.2025 - 31.05.2026

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen, AMK

Opettaja

  • Elina Kontola
  • Lotta Toivonen
  • Markus Hämynen

Ryhmät

  • LLABTO25-26
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2025-2026, Liiketoimintayksikkö

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- selittää kasvumarkkinoinnin periaatteet ja niiden merkityksen markkinoinnin johtamisessa.
- Soveltaa kohdennettuja kasvumarkkinoinnin tekniikoita muuttuvassa digitaalisessa toimintaympäristössä huomioiden niukat resurssit.
- Hyödyntää markkinoinnin analytiikkaa ja markkinointiteknologiaa asiakaskokemuksen kehittämisessä ja kasvun vauhdittamisessa.
- Suunnitella ja toteuttaa ketteriä kasvumarkkinoinnin testejä sekä analysoida niiden tuloksia ja tehdä jatkokehitysehdotuksia.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa markkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa (www.labtic.fi). Ilmoittaudut Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84 -toteutukselle ja valitset suoritettavat opintojaksot (20–35 opintopistettä) kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valitsemiesi opintojen mukaan.

Tällä opintojaksolla tutustutaan kasvumarkkinoinnin taktiikoihin ja toteutetaan niitä käytännössä Labtic digimarkkinointitoimiston omissa kanavissa.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Arviointiasteikko

1-5