Kasvua markkinoinnin työkaluilla (10 op)
Toteutuksen tunnus: AL00DH00-3001
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
01.08.2025 - 31.05.2026
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Elina Kontola
- Lotta Toivonen
- Markus Hämynen
Ryhmät
-
LLABTO25-26Täydentävä osaaminen (AMK) 2025-2026, Liiketoimintayksikkö
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- selittää kasvumarkkinoinnin periaatteet ja niiden merkityksen markkinoinnin johtamisessa.
- Soveltaa kohdennettuja kasvumarkkinoinnin tekniikoita muuttuvassa digitaalisessa toimintaympäristössä huomioiden niukat resurssit.
- Hyödyntää markkinoinnin analytiikkaa ja markkinointiteknologiaa asiakaskokemuksen kehittämisessä ja kasvun vauhdittamisessa.
- Suunnitella ja toteuttaa ketteriä kasvumarkkinoinnin testejä sekä analysoida niiden tuloksia ja tehdä jatkokehitysehdotuksia.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa markkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa (www.labtic.fi). Ilmoittaudut Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84 -toteutukselle ja valitset suoritettavat opintojaksot (20–35 opintopistettä) kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valitsemiesi opintojen mukaan.
Tällä opintojaksolla tutustutaan kasvumarkkinoinnin taktiikoihin ja toteutetaan niitä käytännössä Labtic digimarkkinointitoimiston omissa kanavissa.
Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.
Arviointiasteikko
1-5