Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: AL00DG48-3001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

01.08.2025 - 31.05.2026

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen, AMK

Opettaja

  • Lotta Toivonen
  • Markus Hämynen

Ryhmät

  • LLABTO25-26
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2025-2026, Liiketoimintayksikkö

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- määritellä digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteet.
- soveltaa digitaalisia medioita strategisena ja taktisena työkaluna erilaisiin markkinointitarkoituksiin.
- mitata ja analysoida digitaalista markkinointia.
- luoda kohderyhmälähtöisen digimarkkinointisuunnitelman.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa markkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa (www.labtic.fi). Ilmoittaudut Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84 -toteutukselle ja valitset suoritettavat opintojaksot (20–35 opintopistettä) kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valitsemiesi opintojen mukaan.

Tällä opintojaksolla perehdyt digimarkkinoinnin teoriaan ja sovellat oppimaasi kehittämällä asiakkaan digimarkkinointia.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Arviointiasteikko

1-5