Digitaalinen markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00DG48-3001
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
01.08.2025 - 31.05.2026
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Lotta Toivonen
- Markus Hämynen
Ryhmät
-
LLABTO25-26Täydentävä osaaminen (AMK) 2025-2026, Liiketoimintayksikkö
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- määritellä digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteet.
- soveltaa digitaalisia medioita strategisena ja taktisena työkaluna erilaisiin markkinointitarkoituksiin.
- mitata ja analysoida digitaalista markkinointia.
- luoda kohderyhmälähtöisen digimarkkinointisuunnitelman.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa markkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa (www.labtic.fi). Ilmoittaudut Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84 -toteutukselle ja valitset suoritettavat opintojaksot (20–35 opintopistettä) kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valitsemiesi opintojen mukaan.
Tällä opintojaksolla perehdyt digimarkkinoinnin teoriaan ja sovellat oppimaasi kehittämällä asiakkaan digimarkkinointia.
Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.
Arviointiasteikko
1-5