Asiantuntijuuden brändäys (3 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CD60-3045
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
20.11.2024 - 03.01.2025
Ajoitus
01.03.2025 - 31.05.2025
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Kieliopinnot LAB
Opettaja
- Susanna Peltonen
Opetusryhmät
- Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLPRLII24SVLiiketalouden koulutus 24SV Lappeenranta
Pienryhmät
- Verkkoluento
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa asiantuntijuuden brändäyksen ja henkilöbrändäyksen ilmiönä.
- käyttää asiantuntijuuden brändäyksessä käytettäviä työvälineitä ja keinoja.
- rakentaa ja sanoittaa omaa henkilöbrändiään.
- soveltaa sosiaalista mediaa henkilöbrändin rakentamisessa.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Tämä toteutus on tarkoitettu ensisijaisesti ryhmälle LLPRLII24SV Tradenomi (AMK), liiketalous 24S, verkko-opinnot.
Opintojaksolla tutustutaan asiantuntijuuden brändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa asiantuntijabrändiään mm. LinkedIn-profiilin ja videoesittelyn avulla.
Ajoitus ja läsnäolo
Hyväksyttävä suoritus vaatii kaikkien tehtävien tekemistä aikataulun mukaisesti.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Kurssilla käytettävä materiaali jaetaan Moodlessa. Käytössä on mm. ajankohtaista digitaalista materiaalia sekä aiheeseen liittyvää kirjallisuutta.
Oppimisympäristö
Zoom, Moodle
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin varattava aikaa joka viikko.
Sisältö
Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
AL00CD59 Työvälineosaaminen ja visuaalisen materiaalin käsittely (7 op) pääosin suoritettu.
Arviointimenetelmät
Oppimistehtävät yksilö-ja ryhmätöinä, vertaispalaute sekä itsearviointi.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei saavuta tason 1 kriteerejä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja sekä osaa analysoida henkilöbrändiä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen