Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen (10 op)

Toteutuksen tunnus: AL00CI69-3006

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

01.08.2025 - 31.05.2026

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 50

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen, AMK

Opettaja

  • Lotta Toivonen

Ryhmät

  • LLABTO25-26
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö
  • LLABTOMA
    Täydentävä osaaminen (AMK), Liiketoimintayksikkö, Markkinointi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- osaa määritellä digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteet
- analysoida yrityksen digitaalista toimintaympäristöä ja luoda kohderyhmälähtöisen digimarkkinointisuunnitelman
- selittää digitaalisen markkinoinnin strategian vaikutuksen yrityksen menestykseen
- tunnistaa ominaisuuksiltaan yrityksen strategiaa tukevat digitaaliset markkinointitaktiikat
- soveltaa sosiaalista mediaa strategisena ja taktisena työkaluna erilaisiin markkinointitarkoituksiin
- mitata ja analysoida digitaalista markkinointia

Arviointiasteikko

1-5