Siirry suoraan sisältöön

Markkinatutkimus ja asiakasymmärrys (5 op)

Toteutuksen tunnus: AL00DA54-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

07.05.2025 - 31.08.2025

Ajoitus

01.08.2025 - 31.12.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • LAB_virtuaaliopettaja_LIITO_02 Virtuaaliopettaja (LAB)

Opetusryhmät

  • Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLPRLII24SK
    Liiketalouden koulutus 24S, kaupallistaminen, Lappeenranta
  • LLABTO25-26
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö

Pienryhmät

  • Luennot

Osaamistavoitteet

- suunnitella ja toteuttaa kattavia markkinatutkimuksia käyttäen erilaisia kvantitatiivisia ja kvalitatiivisia menetelmiä asiakastarpeiden ja -käyttäytymisen ymmärtämiseksi.
- analysoida markkinatutkimuksen dataa, tunnistaa kuluttajien käyttäytymismalleja ja muuttaa nämä tiedot hyödyllisiksi oivalluksiksi markkinointistrategioita varten.
- soveltaa asiakasymmärrystä tuotekehitykseen ja markkinointiviestintään luoden asiakaslähtöisiä ratkaisuja, jotka vastaavat markkinoiden tarpeisiin ja trendeihin.

Arviointiasteikko

1-5