Markkinatutkimus ja asiakasymmärrys (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00DA54-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
07.05.2025 - 31.08.2025
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- LAB_virtuaaliopettaja_LIITO_02 Virtuaaliopettaja (LAB)
Opetusryhmät
- Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLPRLII24SKLiiketalouden koulutus 24S, kaupallistaminen, Lappeenranta
-
LLABTO25-26Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
- Luennot
Osaamistavoitteet
- suunnitella ja toteuttaa kattavia markkinatutkimuksia käyttäen erilaisia kvantitatiivisia ja kvalitatiivisia menetelmiä asiakastarpeiden ja -käyttäytymisen ymmärtämiseksi.
- analysoida markkinatutkimuksen dataa, tunnistaa kuluttajien käyttäytymismalleja ja muuttaa nämä tiedot hyödyllisiksi oivalluksiksi markkinointistrategioita varten.
- soveltaa asiakasymmärrystä tuotekehitykseen ja markkinointiviestintään luoden asiakaslähtöisiä ratkaisuja, jotka vastaavat markkinoiden tarpeisiin ja trendeihin.
Arviointiasteikko
1-5