Asiantuntijuuden brändäys (3 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CD60-3042
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
07.05.2025 - 31.08.2025
Ajoitus
01.09.2025 - 31.10.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Kieliopinnot LAB
Opettaja
- Susanna Peltonen
Opetusryhmät
- Toteutuksen opetusryhmä (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLTILII25KLiiketalouden koulutus 25K Lahti
Pienryhmät
- Toteutuksen opetusryhmä
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa asiantuntijuuden brändäyksen ja henkilöbrändäyksen ilmiönä.
- käyttää asiantuntijuuden brändäyksessä käytettäviä työvälineitä ja keinoja.
- rakentaa ja sanoittaa omaa henkilöbrändiään.
- soveltaa sosiaalista mediaa henkilöbrändin rakentamisessa.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Tämä toteutus on tarkoitettu ensisijaisesti ryhmälle LLTILII25K. Yhteiset tapaamiset pidetään Lahden kampuksella. Opintojaksoon kuuluu sekä itsenäisesti että yhdessä ryhmän kanssa työstettäviä tehtäviä. Opintojakson aikana tutustutaan asiantuntijuuden brändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa asiantuntijabrändiään mm. LinkedIn-profiilin ja videoesittelyn avulla.
Ajoitus ja läsnäolo
Opintojakso järjestetään syksyn ensimmäisessä periodissa syys-lokakuussa. Hyväksyttävä suoritus vaatii kaikkien tehtävien tekemistä aikataulun mukaisesti. Opiskelijan on varauduttava työskentelemään kurssin parissa viikoittain.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Kurssilla käytettävä materiaali jaetaan Moodlessa. Käytössä on mm. ajankohtaista digitaalista materiaalia sekä aiheeseen liittyvää kirjallisuutta.
Oppimisympäristö
Lähitapaamiset Lahden kampuksella, Moodle
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin varattava aikaa joka viikko.
Sisältö
Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
AL00CD59 Työvälineosaaminen ja visuaalisen materiaalin käsittely (7 op) pääosin suoritettu.
Arviointimenetelmät
Oppimistehtävät yksilö-ja ryhmätöinä, vertaispalaute sekä itsearviointi.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei saavuta tason 1 kriteerejä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja sekä osaa analysoida henkilöbrändiä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen