Hotel Operations (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CF17-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
07.05.2025 - 31.08.2025
Ajoitus
01.09.2025 - 16.11.2025
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Bachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management
Opettaja
- Sini Viinanen
Opetusryhmät
- Verkkoluento 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Kicoff-luento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- projektityö (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- ryhmätehtävät (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Opintokäynti/ekskursio 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLPRHOMA24SBachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management 24S Lappeenranta
Pienryhmät
- Verkkoluento 1
- Kicoff-luento
- projektityö
- ryhmätehtävät
- Opintokäynti/ekskursio 1
Osaamistavoitteet
The student is able to
- describe the diversity of the hotel industry and the different earning logics in different types of hotels
- identify the customer’s experience of different customer groups and its meaning in the cooperation between different operations and functions
- manage the functions of different hotel service processes and price hotel products and services taking into account the requirements and profitability aspects of different distribution channels
- utilize GDS and PMS software in the day-to-day operations of the hotel and plan a shift list according to working conditions
Arviointiasteikko
1-5