Ammatillinen kasvu 3 (1 op)
Toteutuksen tunnus: AY00BT90-3072
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
20.11.2024 - 03.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
- Sosionomikoulutus
Opettaja
- Kari Malin
- Marika Norta
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Verkkoluento 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
HLTISOS23SSosionomikoulutus 23S Lahti
Pienryhmät
- Luennot 1
- Verkkoluento 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa itsensä oppijana ja pystyy kehittämään omia oppimisen valmiuksiaan
- osaa arvioida oman alan innovatiivisia tai vaihtoehtoisia tulevaisuuden osaamistarpeita
- tunnistaa omaa osaamistaan ja sen kehittämistarpeita sekä osaa suunnitella omaa uraa niitä huomioiden
- hallitsee alansa ammattikäsitteet ja tuo osaamisensa näkyväksi työnhakutilanteissa
- antaa palautetta opetuksesta ja palveluista ja osallistua näin koulutuksen kehittämiseen
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Lähitapaamiset kampuksella sekä verkkotapaamiset ja itsenäistä sekä pienryhmissä tehtävää opiskelua.
Sisältöihin liittyen pohdintaa yksilöllisesti ja pienryhmissä.
Ajoitus ja läsnäolo
Ajoitus tammikuu -25 - toukokuu -26
Läsnäolo pakollinen
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Materiaali linkitetään Moodleen.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaisia toteutustapoja
Työelämäyhteistyö
LUT:n rekrytointi palvelujen esittely ja hyödyntäminen
Alumnitoiminnan hyödyntäminen
Oppimisympäristö
Verkkoympäristö.
Lähitapaamiset kampuksella
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Laajuus 1 opintopiste (27h), josta noin puolet on varattu oman portfolion työstamiseen.
Sisältö
- valmistumiseen liittyvät asiat
- oman osaamisen tuotteistaminen
- oman osaaamisen analysointi : pofo-työskentely
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
- Ammatillinen kasvu 1 ja Ammatillinen kasvu 2
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Hylätty (0)
Opiskelija ei osallistu opiskeluun eikä osoita valmiuksia suunnitella toisenlaista suoritustapaa yhdessä opettajan kanssa.
Opiskelija ei ole tehnyt oppimistehtäviä.