Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen (10 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CI69-3005
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
10 op
Virtuaaliosuus
10 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 80
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Lotta Toivonen
Ryhmät
-
LLABTO25-26Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö
-
LLABTOMATäydentävä osaaminen (AMK), Liiketoimintayksikkö, Markkinointi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- osaa määritellä digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteet
- analysoida yrityksen digitaalista toimintaympäristöä ja luoda kohderyhmälähtöisen digimarkkinointisuunnitelman
- selittää digitaalisen markkinoinnin strategian vaikutuksen yrityksen menestykseen
- tunnistaa ominaisuuksiltaan yrityksen strategiaa tukevat digitaaliset markkinointitaktiikat
- soveltaa sosiaalista mediaa strategisena ja taktisena työkaluna erilaisiin markkinointitarkoituksiin
- mitata ja analysoida digitaalista markkinointia
Arviointiasteikko
1-5