Kaupankäynti verkossa (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CI70-3004
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
01.08.2024 - 31.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 80
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Jan-Erik Sandelin
- Lotta Toivonen
- Markus Hämynen
Ryhmät
-
LLABTO24-25Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- arvioida erilaisten liiketoimintamallien soveltamista verkossa
- luoda yrityksen lähtökohtiin pohjautuvan verkkokauppastrategian
- tunnistaa resurssit, joita tarvitaan verkkokaupankäynnissä
- suunnitella käyttäjäystävällisen digitaalisen kokemuksen
- tunnistaa verkkokauppaan liittyviä trendejä ja ilmiöitä
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic AL00CU84-toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista (20-35 op.) kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti. Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.
Tällä opintojaksolla perehdytään kaupankäyntiin verkossa ja opittua sovelletaan asiakkaalle toteutettavassa verkkokauppastrategiassa ja verkkokaupan käytännön toteutuksessa tai kehittämisessä.
Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.
Ajoitus ja läsnäolo
Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali sekä itse hankittu aineisto.
Oppimisympäristö
Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Labtic digimarkkinointitoimistossa.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin opiskelijan 27 työtuntia.
Kaupankäynti verkossa -opintojakson laajuus on 5 op.= 135 h
Arviointiasteikko
1-5