Siirry suoraan sisältöön

Digital marketing planning and management (10 op)

Toteutuksen tunnus: AL00CU57-3005

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Complementary competence, Bachelor's

Opettaja

  • Markus Hämynen

Ryhmät

  • LLTIEX24S1
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 24S, pitkät vaihdot, liiketalous, Lahti
  • LLTIEX24S2
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 24S, pitkät vaihdot, tietojenkäsittely, Lahti
  • LLTIEX24S3
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 24S, pitkät vaihdot, matkailu, Lahti
  • LLABTO24-25E
    Complementary competence (Bachelor's) 2024-2025, Faculty of Business and Hospitality Management

Osaamistavoitteet

The student is able to:
- define the basic concepts of digital marketing
- analyse companies’ digital operating environment and create a target group orientated digital marketing plan
- explain the impact of a digital marketing strategy on companies’ success
- apply social media as a strategic and tactical tool for various marketing purposes
- measure and analyse digital marketing

Arviointiasteikko

1-5