Digital marketing planning and management (10 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CU57-3005
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Complementary competence, Bachelor's
Opettaja
- Markus Hämynen
Ryhmät
-
LLTIEX24S1Saapuvat vaihto-opiskelijat 24S, pitkät vaihdot, liiketalous, Lahti
-
LLTIEX24S2Saapuvat vaihto-opiskelijat 24S, pitkät vaihdot, tietojenkäsittely, Lahti
-
LLTIEX24S3Saapuvat vaihto-opiskelijat 24S, pitkät vaihdot, matkailu, Lahti
-
LLABTO24-25EComplementary competence (Bachelor's) 2024-2025, Faculty of Business and Hospitality Management
Osaamistavoitteet
The student is able to:
- define the basic concepts of digital marketing
- analyse companies’ digital operating environment and create a target group orientated digital marketing plan
- explain the impact of a digital marketing strategy on companies’ success
- apply social media as a strategic and tactical tool for various marketing purposes
- measure and analyse digital marketing
Arviointiasteikko
1-5