Testiopintojakso 4 (5 op)
Toteutuksen tunnus: KE00BD34-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
25.10.2023 - 26.10.2023
Ajoitus
01.01.2024 - 31.07.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 35
Koulutus
- Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
- Mirva Viiru
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitus R 1 (Koko: 10. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitus R 2 (Koko: 10. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitus R 3 (Koko: 10. Avoin AMK: 0.)
Pienryhmät
- Luennot 1
- Harjoitus R 1
- Harjoitus R 2
- Harjoitus R 3
Osaamistavoitteet
Osaamistavoitteet / Annamaria
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
(Pakollinen)
- Kuvaa tähän, tapahtuuko oppiminen lähi- vai etäopetuksessa
- Muista merkitä virtuaaliosuus (eli etäopetuksen määrä) ja TKI-toimintaan integroitu oppiminen opintopisteinä toteutuksen tietoihin!
- Kuvaa, mitä erilaisia opetusmenetelmiä käytät: mm. luento, essee, taitojen harjoittaminen, laskuharjoitus, harjoitustehtävä, demonstraatio, laboratorio, simulaatio, draamatyöskentely, projektityö, case-tehtävä, aivoriihi, paneeli, keskusteleva opetus, luova ongelmanratkaisu
Ajoitus ja läsnäolo
(Pakollinen)
Tarkista myös toteutuksen alku- ja loppupäivämäärät kohdasta "Rytmitys- ja tilatoiveet ja ajoitus" (Toteutusaika *www).
- Kuvaa tähän, onko opiskelu ajasta riippumatonta vai aikaan sidottua
- Kuvaa tähän edellytetäänkö läsnäoloa ja kuinka paljon.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
- Kuvaa tähän oppimateriaali ja välineet (pakollinen ja suositeltava selkeästi eroteltuina)
- Oppimateriaali voi olla esimerkiksi kirjallisuutta, verkkomateriaalia tai itse tuotettua materiaalia
- Listaa, jos opiskelijan pitää hankkia erityisvälineitä, esimerkiksi soveltuva BYOD-laite, kamera, tussikynät tms.
- Kuvaa, mistä materiaali on saatavissa
- Jos oppimateriaalia ei edellytetä, tämä kenttä jää tyhjäksi
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
- Jätä tämä kenttä tyhjäksi
Työelämäyhteistyö
- Jos toteutukseen voi liittyä työelämä- tai hanketoimeksianto, lisää toteutukselle myös luokittelu ”Työelämätoimeksianto”
- Kuvaa tähän, jos toteutus tapahtuu työelämäyhteistyössä
- Tähän voi kuvata tarkastikin toimeksiantoa; ja, jos se on suunnitteluvaiheessa mahdollista, mm. miten yhteistyö tapahtuu ja miten sitä ohjataan
- Jos toteutuksessa ei ole työelämän kanssa yhteistyössä toteutuvia osioita, tämä kenttä jää tyhjäksi
Uusintamahdollisuudet
- Kuvaa tähän uusintamahdollisuudet ja mahdolliset ajankohdat
Oppimisympäristö
(Pakollinen)
- Kuvaa tähän, missä oppiminen tapahtuu
- Oppimisympäristö voi olla luokkatila, verkkoympäristö, työpaja, labra tai jokin LABin ulkopuolinen ympäristö mm. asiakastila, yritys tai muu työympäristö, tapahtumaympäristö tai hanke/projekti -ympäristö
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
(Pakollinen)
- Kuvaa tähän, miten opintojakson laajuutta vastaava työmäärä kertyy
- Tämän kentän tavoitteena on auttaa opiskelijaa ennakoimaan ja suunnittelemaan omaa ajankäyttöään
Sisältö
(Pakollinen)
- Kuvaa tähän vähintään otsikkotasolla, mistä aihealueista toteutus sisällöllisesti koostuu
- Huolehdi, että sisältö on kuvattu osaamistavoitteiden pohjalta.
- Huomioi, että opintojakson osaamistavoitteet on kuvattu Opintojakson tiedot -välilehdellä
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
- Kuvaa tähän, mitä edeltävää osaamista opiskelijalla tulee olla
- Kuvaa osaaminen vaadittavina opintojaksoina tai osaamiskuvauksina
- Tähän kenttään voit kirjoittaa myös muuta informaatiota opiskelijalle
- Jos edeltävää osaamista ei edellytetä tai lisätiedoille ei ole tarvetta, tämä kenttä jää tyhjäksi
Arviointimenetelmät
(Pakollinen)
- Kuvaa tähän käyttämäsi arviointimenetelmät
- Arviointimenetelmiä ovat mm. portfolio, tentti, projekti, oppimistehtävä, simulaatio, käsitekaavio, essee, työnäyte, harjoitustyö, jatkuva arviointi, projektityöskentely ja havainnointi
- Arvioinnissa voidaan käyttää myös vertaisarviointia tai työelämästä saatavaa arviointia opettajan suorittaman arvioinnin osana
- Kuvaa, sovelletaanko arviointimenetelmää yksilö- vai ryhmäkohtaisesti ja mikä on arviointimenetelmän painoarvo esim. prosentteina lopullisesta arvosanasta
Arviointiasteikko
1-5