Hyvinvointiteknologia ja innovaatiot (5 op)
Toteutuksen tunnus: YH00CI22-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 06.06.2024
Ajoitus
12.09.2024 - 13.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus, Lahti
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Sosiaali- ja terveysalan koulutus (ylempi AMK), Sosiaali- ja terveyspalvelujen digiasiantuntija
- Täydentävä osaaminen, YAMK
Opettaja
- Hannele Tiittanen
- Tuija Rinkinen
Opetusryhmät
- Verkkoluento 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
HLPRYTO23HTäydentävä osaaminen YAMK 2023-2024, Hyvinvointi, Lappeenranta
-
HLTIYSTD23SVSosiaali- ja terveyspalvelujen digiasiantuntija (YAMK) 23SV Lahti
-
HLTIYTO23HTäydentävä osaaminen YAMK 2023-2024, Hyvinvointi, Lahti
Pienryhmät
- Verkkoluento 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
• osallistua etäteknologisten innovaatioiden luomiseen sote-alalla
• uudistaa ennakoiden teknologiaosaamista sote-alalla
• edistää innovaatiotoimintaa monialaisissa verkostoissa
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojakso on ensisijaisesti sosiaali- ja terveyspalvelujen digiasiantuntijakoulutuksen opiskelijoille (HLTIYSTD23SV).
Opintojakso soveltuu opintojen loppuvaiheessa oleville opiskeljoille.
- Opetuspäivät: 2
- Kehittämistehtävän ohjaus: 2
- Zoom ja Moodle
- Kehittämistehtävä ryhmissä
Ajoitus ja läsnäolo
Opetuspäivät: 12.9.2024 ja 14.11.2024 klo 9-16. Kehittämistehtävän ohjaukset 10.10.2024 ja 31.10..2024 klo 15-17.
Kehittämistehtävän palautuspäivä 8.12.2024. Poikkeuksena joulukussa valmistuvat, joilla palautuspäivä on 29.11.2024.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opiskelumateriaali julkaistaan Moodlessa.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaista suoritustapaa.
Työelämäyhteistyö
Opintojakso toteutetaan yhteistyössä hyvinvointialueen kanssa.
Oppimisympäristö
Zoom, Moodle
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op = 135 tuntia
Sisältö
Osaamistavoitteet:
- Arvioida etäteknologisia/teknologisia innovaatioita ja niiden hyödynnettävyyttä sote-alalle.
- Luoda uusia tapoja edistää teknologiaosaamista sote-alalla.
- Edistää kehittämistä moniammatillisessa yhteistyössä.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Opintojakso soveltuu koulutuksen loppuvaiheessa oleville opiskelijoille.
Arviointimenetelmät
Arvioinnin perusteet ylempi AMK-arviointikehikkon (EQF7) mukaan:
- tiedollinen osaaminen ja tiedon hankinta
- kehittämis- ja innovaatio-osaaminen
Vertaisarviointi
Arviointiasteikko
1-5